מלי שלום – שלח לי מלאך (תמונת AVI: mako)
בקצב דאנס. מלי שלום | תמונת AVI: mako

מלי שלום, אחת מהמתמודדות הבולטות של כוכב נולד בעונה האחרונה, תופיע בשיתוף פעולה מיוחד עם דיג'יי סהר זנגלביץ', מיקיריי "אומת הדאנס" המקומית. השניים מתחילים היום (שלישי) חזרות משותפות להופעה במהלכה ינגן זנגלביץ' קטעי מוזיקה אלקטרונית, אותם תעטר מלי שלום בקטעי שירה בספרדית.

ההופעה המשותפת תתקיים במסגרת מסיבת קיץ בסגנון מקסיקני של מותג הטקילה "קוארבו", אשר תתקיים ביום שישי ה-19 באוגוסט בבריכה בגעש. בהפקה מדגישים כי שיתוף הפעולה הוא חלק מהטרנד שבו דיג'יי מוביל לוקח תחת חסותו קול חדש ובועט המשמש לו כמוזה.

"הגעתי לזה בספונטניות", אומרת מלי שלום. "פנו אלי וסיפרו על הקונספט של האירוע ושאלו אם אני מעוניינת וזה היה נשמע לי מגניב. אני מחפשת מילים בספרדית ומנסה להרכיב משפטים שישמעו טוב. מה שחשבתי זה שסהר יעשה את הקטע שלו ואני אכנס בשברי משפטים ומילה פה מילה שם וייצא מזה גימיק מגניב. אנחנו נפגשים היום פעם ראשונה וזה מאתגר כי אני הכי ילדת רוקנ'רול ולהכניס אותי למסגרת של דאנס בספרדית זה מצחיק, למרות שהמבטא שלי לא רע".

"אני אהיה כמו השושה שלהם"

-למה בספרדית?
"הרעיון הוא מסיבה לטקילה קוורבו והם ביקשו שהטקסטים יהיו בספרדית".

-איך זה מתיישב עם מלי הזמרת?
"זה מתקשר באוירה. אחת החברות הטובות שלי היא ארגנטינאית אז אני מגלגלת מילים בספרדית הרבה זמן. החיבור שלי יהיה באווירה של לבוא ולעשות שמח. אני גם הולכת למסיבות לפעמים אז זו לא מוזיקה זרה לי. התקליט שלא יהיה ככה, אבל אני לא צריכה להיסגר בסגנון שהוא לא הכי אני או לא מוכרת בו כזמרת. אני אהיה השושה שלהם, אתה זוכר את שושה?".

-"אילה אילה אילרייה, או או או".
"כן אני אתחבר מהמקום של ה'בד גירל' שבאה לעשות רעש ומקווה שכולם יהיו מספיק שמחים כדי להתחבר".

-מה תלבשי למסיבה?
"אין לי מושג, אני חייבת לקנות בגדים. אף פעם לא הייתי מאלה שמתגנדרות בחנויות אופנה. אני מקווה שאלבש משהו סקסי, אבל לא יותר מדי. משהו שאוהב ללבוש".

"מישהי כתבה לי בפייסבוק: 'לכי הביתה, ילדים צופים בתוכנית ואת יותר מדי סקסית'"

-זה חלק מהחבילה.
"לא יודעת. היתה מישהי שכתבה לי בפייסבוק: 'מתי תלכי הביתה כי ילדים צופים בתוכנית ואת יותר מדי סקסית'. אני לא באמת חושבת על זה. אתה חייב להבין שהלבישו אותנו שם. לא היתה לי בעיה עם מה שעשתה ליאת אשורי אבל אין ספק שכשאני שרה ואני מופיעה זה מתבטא בהמון דברים. הריקוד וזה, כנראה שאני מרגישה קצת סקסית כשאני שרה, כי השיר עושה לי את זה. זה כמו לירון רמתי שאתה לא יכול להוריד ממנו את העיניים כשהוא על הבמה. לאו דווקא סקסיות. צריכה להיות נוכחות. כמו לריקי גל, כמו לפורטיס. זה לא קשור לסקסיות אלא משהו באישיות שלך".

והתקליט?
"כבר יש לי חומרים. מוזיקה עשיתי הרבה לפני כוכב נולד ככה ששירים לא חסר. כרגע מנסים לחשוב איזה סוג של מלי להוציא החוצה, מחפשים קונספט, איך לשלב את השיגעון עם הרכות בשפה אחידה".

-כבר ישנת באוהל?
"יצא לי להופיע פעמיים בשדרת רוטשילד והיה מדהים. שרתי להם שירים מהלהקה שלי 'למה דאלי' ופתאום גם הבאתי יציאות כמו 'ארץ קטנה שפם' של קורין אלאל ו'אריה ורותי' של עמיר לב. עשינו מופע של כל מיני שירים והיה ממש כיף. האנשים היו באנרגיות מאוד טובות ומאוד פרגנו. באופן כללי אני ממש בעד המחאה הזו".