פיט דוהרטי, הרוקר הבריטי המוערך שהופיע לאחרונה בישראל, מקליט בימים אלה אלבום סולו חדש בגרמניה. במקביל הוא יוצא הקיץ להופעות מיוחדות עם להקת-האם שלו ה"ליברטינז", איתה הוא צפוי להופיע בהפקת ענק ב"הייד פארק" בלונדון ב-5 ביולי ובפסטיבל "Benicàssim" בספרד ב-19 ביולי.

בין לבין התראיין דוהרטי ל"דיילי סטאר" והודה שנמאס לו להשתמש בסמים. "אני רוצה להיפטר מהסמים הארורים האלה", אמר הזמר בן ה-35, "זה כבר לא כיף כמו פעם. להפך. זה רק חרא שמקלקל לי את כל היצירתיות, הורג אותה. אבל קשה לי להפסיק".

פיט דוהרטי בהופעה בבארבי (צילום: ליאור נרומברג)

"החיים שלי בעבר היו בלגן מזוין אחד גדול", ממשיך דוהרטי. "הם הלכו לכיוונים שליליים בכל כך הרבה דרכים. אבל למרות זאת אני לא מאמין בחרטות, כי זה לא נותן לך כלום. אבל ברור שיש דברים שהייתי רוצה לשנות. למשל, הייתי רוצה שיהיה לי קשר חזק יותר וטוב יותר עם המשפחה שלי. גרמתי לכל כך הרבה חרא".

מצידו השני של המטבע, דוהרטי נשמע אופטימי: "אני אדם שחולם חלומות. לרוב זה עוזר לי, לא משנה כמה חרא הדברים נהיים. גם כשהייתי בכלא, אמרתי לעצמי, שטוב שאני יושב במאסר, כי עכשיו יהיה לי זמן רק בשביל עצמי. אז אולי בסופו של דבר אני אופטימי. הרי יש ל עוד אופציות, נכון?".

על ההופעות הגדולות שצפויות לו עם ה"ליברטינז" אמר דוהרטי: "בגיל 18 או 19 ניגנתי מוזיקה ב'הייד פארק'. עשיתי שם 'באסקינג' כי לא היה לי כסף ולא היה לי בית. ישבתי באיזו פינה עם הגיטרה שלי וניגנתי בשביל כמה פאונדים, עד שהמשטרה סילקה אותי משם. אז מהמצב הזה, להגיע לכך שננגן במופע שרק יכולנו לחלום עליו כשהתחלנו את ה'ליברטינז', זו סגירת מעגל מבחינתי".

פיט דוהרטי בהופעה בבארבי (צילום: אורית פניני)
"עשיתי המון חרא בחיים". פיט דוהרטי בהופעה בבארבי | צילום: אורית פניני