אייל גולן חיוך (צילום: עידו איז'ק)
ראשון אפילו בקריוקי. אייל גולן | צילום: עידו איז'ק

לקראת הוולנטיין דיי שקורה ממש היום הכינה חברת "שרים קריוקי" את דירוג שירי האהבה הפופולאריים ביותר על הקהל הישראלי, על פי סקר מקיף שערכה. מדובר על פי אנשי החברה בשירי האהבה המנצחים של כל הזמנים, אלה שמובילים בהזמנות לשירה בקריוקי במסיבות, הצעות נישואין וערבים רומנטיים. הדירוג משקלל את הביקושים לשירים בקליפי קריוקי ובפלייבקים.

במקום הראשון מוביל דווקא "שיר אכזבה" - "הוזה אותך מולי" של אייל גולן. במקום השני שורד את כל השנים ונגד כל הסיכויים פיל קולינס עם "כנגד כל הסיכויים". סלין דיון שלישית עם "בגלל שאתה אוהב אותי" ודני סנדרסון ומזי כהן "רק" במקום הרביעי עם "זה הכל בשבילך", או כמו שכולם מכירים אותו בשם "דון קישוט" - שיר שבמשך שנים הוביל בקנאות את הטבלה.

מחצית מהרשימה: דואטים

פיל קולינס, איכשהו, נמצא גם במקום החמישי עם "עוד לילה אחד". רומנטיקן גדול נוסף שמככב ברשימה הוא אלביס "המלך" פרסלי עם "לא יכול שלא להתאהב בך". סלין דיון חוזרת לקראת סוף הרשימה עם "כוח האהבה".

לא תתפלאו למצוא ברשימה הזו שירי אהבה דביקים שהם גם "במקרה" דואטים כמו "לכל אחד יש" ("ואת הנשמה המתוקה שלי") של שלומי שבת וליאור נרקיס, "שניים" של שלמה ארצי וריטה, אותה ריטה ממש עם רמי קלינשטיין ב"שבועה" ו"זה כל הקסם" של נמרוד לב ואורלי פרל. גם הדור הצעיר ברשימה תורם את חלקו לפורמט הדואט עם "נשימה" של חן אהרוני ואסתי גינזבורג.

דירוג 12 הגדולים

1.    הוזה אותך מולי – אייל גולן
2.    Against All Odds - Phil Collins
3.    סלין דיון - Because You Loved Me
4.    זה הכל בשבילך - דני סנדרסון ומזי כהן
5.    One More Night - Phil Collins
6.    לכל אחד יש - שלומי שבת וליאור נרקיס
7.    שניים – שלמה ארצי וריטה
8.    Cant Help Falling In Love - Elvis
9.    נשימה – חן אהרוני ואסתי גינזבורג
10.  שבועה – ריטה ורמי קליינשטיין
11.  The Power Of Love - Celine Dion
12.  זה כל הקסם – נמרוד לב ואורלי פרל

רוצה לקשט את הדואט בתכשיט הולם? צמיד love של שגית רביבו ל-StyleRiver  ב-39 שקלים בלבד במקום 79 (כולל משלוח).

>> הצביעו למצעד הלהיטים הגדול של אייל גולן, יש פרסים