חברי הרכב הטראנס הישראלי אינפקטד מאשרום, יקיימו הלילה הופעת ענק בירושלים, בהאנגר הלאום שבקריית הממשלה. יהיה זה מופע ראשון של ההרכב הבינלאומי בישראל מאז הוצאת אלבומם החדש "Legend of The Black Shawarma", שנכנס לפני מספר שבועות למצעד הבילבורד האמריקני.

"האלבום הזה מדבר על אוכל, זה 'יומן אוכל'", מסביר עמית "דובדב" דובדבני את שם האלבום, "פוקיטו מאס' זה שם של מסעדה מקסיקנית, 'סעיד' זה חומוס ו'השווארמה השחורה' זה בשבילנו שוואמרה 'חאזן' בחיפה".

"מה שעשה אותנו גדולים בעולם זה האינטרנט"

"אנחנו גרים בלוס אנג'לס ונמצאים כבר שנתיים בסיבוב הופעות שלא נגמר", הוא מוסיף, "הפעם האחרונה שהיינו פה היתה בניצנים, לפני יותר משנה וחצי". מה שמסביר אולי את הגעגועים למאכלים ישראלים.

במופע צפויים אינפקטד מאשרום - חברי הצמד ארז איזן ועמית "דובדב" דובדבני ואיתם סוללת נגנים מרשימה, ביניהם גם הגיטריסט המפורסם ארז נץ - לבצע קטעים מהאלבום החדש לצד להיטיהם הקלאסיים. את מופע הפתיחה יספקו "מטבוחה פרוג'קט" ולאחר ההופעה של אינפקטד ינגן דיג'יי אסטריקס אל תוך הלילה.

"ארז נץ מנגן באמצע ההופעה שירים של נורית גלרון"

"מה שעשה אותנו גדולים בעולם זה האינטרנט, עם כל ההורדות הלא חוקיות", מסביר דובדבני את ההצלחה חסרת התקדם של אינפקטד מאשרום בכל העולם. "אבל גם אנחנו על הבמה עושים טעויות ושטויות ונקרעים מצחוק. ארז נץ מנגן באמצע ההופעה שלנו שירים של נורית גלרון, מה שהוא לא אמור לעשות, אבל אנחנו נהנים מזה".

"או שאני עושה שירה בציבור בברזיל עם שירים של יהורם גאון", משלים נץ את הקטע ההומוריסטי. "נסעתי עם הרבה אמנים ישראלים בחו"ל, אבל אינפקטד מאשרום זו להקה בינלאומית לכל דבר", הוא מוסיף, הפעם ברצינות. "הם גם מוזיקאים, מנגנים על גיטרה וקלידים".

"אני חננת מחשב", מסכים דובדב להגדרה של הכתב דרור גלוברמן, "אבל אני עוקץ, אני חננת מחשב אכזרי ללא כל מעצורים, זה אתה יכול לצטט אותי".

שיתופי פעולה עם גדולים הרוק, חיים או מתים

לקראת המופע הוציאו אינפקטד מאשרום סינגל חדש מהאלבום - בלדת הרוק האלקטרונית "Killing Time", בה מתארח פרי פארל, סולן להקת ג'יינס אדיקשן ואושיית רוק עולמית. השיר הראשון שהוציא אינפקטד מהאלבום היה כזכור "Smashing The Opponent", בו התארח ג'ונתן דיוויס מלהקת KORN, קטע שהפך ללהיט רדיו בארץ.

בשיר השני השתדרגו אינפקטד עוד יותר, ועשו שימוש בקולו של ג'ים מוריסון המנוח מלהקת "הדלתות" בגרסה מופלאה לקלאסיקת הרוק "Riders On The Storm", שזכתה ללמעלה מ- 400 השמעות ברדיו בישראל.