אין תמונה
כבר לא יכולים לחכות שתגיעי לארץ. ביונסה

האם ביונסה תופיע בישראל השנה? ואם כן - מתי? שאלות מסעירות. ובינתיים הגברת הראשונה של האר אנד בי הוציאה די.וי.די חדש לקראת חג המולד, שכולל את הסרט התיעודי אודותיה "Life Is But a Dream", כשאליו מצורפת הופעה כמעט מלאה שלה ממשנת 2012 באטלנטיק סיטי, עיר ההימורים של מזרח ארה"ב.

צפייה בקטעים נבחרים מהמופע הסופר-מושקע הזה, רק מגרה עוד יותר התיאבון לקראת ההופעה של ביונסה בארץ (אם וכאשר), ומצד שני אי אפשר להשתחרר מהמחשבה שכאן בפארק הירקון, כמו במקרה של ריהאנה, נקבל הופעה הרבה פחות מושקעת, מבחינת תאורה, תפאורה ומסכים. כי הופעה כמו זו שמוצגת כאן עולה המון כסף, ואין סיכוי שהכרטיסים שירכוש הקהל הישראלי, גם אם מדובר ב-50 אלף איש ובמחירים גבוהים, יצליחו לממן איכויות הפקה שכאלה. חוץ מזה, למה להתאמץ, ממילא המעריצים ירצו לראות אותה.

מה שנשאר הוא לצפות בביונסה בגרסת הדי.וי.די, פותחת עם להיטים כמו "Countdown" בספירה לאחור ו"Run The World" שמטריף את הקהל. אחר כך היא לובשת את בגד הגוף הפתייני של "Naughty Girl", שמדמה עירום, ונראית אירוטית כמו שמיילי סיירוס לא תיראה לעולם. היא רוקדת בטירוף ב"Get Me Bodied" (בישראל בטח יגידו שבלתי אפשרי לרקוד ככה ולשיר באותו זמן, ויתבעו אותה על פלייבקים).

התאורה ב"Freakum Dress" מהממת, במובן השוקינגי של המילה. ביונסה שוב מחליפה שמלה ונראית מעולה. ב"Dance For You" המראה שלה רוקדת בשמלת מחשוף צמודה יכול לחרמן אפילו בול עץ. ב"Party" היא לובשת כובע נוצות ענק ונראית כמו מלכה קאריבית ענקית באמצע חגיגה שבטית.

"Diva" שלה מרגיש כמו הנאמבר ההופעה המושלם, עם תאורה מרהיבה, כוריאוגרפיה מהפנטת ותשומת לב לפרטים, כולל המתופפת. ב"Schoolin Life" יש איזון יפה בין הרקדניות לזמרות הליווי והמעריצות שצורחות בקהל. וכך זה נמשך.

ברור שאת מדורי הרכילות הרבה יותר עניין הסרט התיעודי של ביונסה, עם הבת והבעל וההריון וכל ההתקרדישאנות הזו. אבל מי שבאמת אוהב את ביונסה יודע שהכוח האמיתי שלה הוא לא כספקית תוכן לצהובונים, אלא כפרפורמרית וזמרת הכי טובה בעולם (לצד מדונה). יאללה, מיסז קרטר, מחכים לך בהולי לנד.

צפו בקטעים מהדי.וי.די:

Countdown /Run The World


Naughty Girl


Get Me Bodied


Freakum Dress

Dance For You


Party


Diva


Schoolin Life