אין תמונה
אני עומדת במעגל ומביטה סביבי. ביונסה והתנועות שלפני ההופעה

תמיד תהיתם מה עושה כוכבת ענק כמו ביונסה רגע לפני העלייה לבמה? אז הנה התשובה. כבר חודשיים שביונסה ננמצאת בדרכים באירופה עם המופע החדש "Mrs Carter Show" (ולא, לא נראה כרגע שהיא מגיעה לישראל בקרוב), ועתה נחשף תיעוד מיוחד של מה שקורה איתה מאחורי הקלעים רגע לפני העליה לבמה.

לפני ההופעה בבלגרד, סרביה, שפתחה את הטור הזה, נאספה ביונסה בחדר ההלבשה עם צוות הרקדניות והרקדנים, לפעילות שמעוררת את האדרנלין בגוף. אחת הרקדניות, עם מסכה לבנה ותלבושת לבנה, תופסת פיקוד על החימום שלפני המופע, ומצווה על ביונסה ושאר הרקדנים להוריד את הראש כלפי מטה ולצעוק "ייהה". בהמשך הם מתכופפים קדימה כדי "להרים את כל הפרחים", ואז פונים לימין ולשמאל כדי "לתת את הפרחים לאמא ואז לאבא". ואז הם קצת מנערים את הגוף, צועקים "שיהיה לכם מופע מוצלח!".

ביונסה חושפת גם תמונות מיוחדות מאחורי הקלעים ומתוך המופע עצמו. בין היתר את תפריט ארוחת הערב שלה, שכולל בטטות, צ'ילי ומרק קוקוס, סלט, ולמנה עיקרית פירות ים עם מדליון בשר בקר ותוספת של ירקות. ולמי שחושב שחסרות לה קלוריות - הנה גם עוגת השוקולד שמחכה לה מאחורי הקלעים.

תמונות נוספות שנחשפות הן מהמופע שקיימה ביונסה לאחרונה בצרפת, שם בגד הגוף הכחול שהיא לובשת לא משאיר מקום לטעויות ומוכיח ש"קווין בי" לא ממש בהריון. מנד הישבן שלה, שהפך לסמל מסחרי, נשאר מרהיב לכשעצמו. תמונות מרהיבות נוספת היא תמונת הכניסה שלה לבמה, בריחוף על גבי כבל מהתקרה, תמונת הריקוד עם מסכת החתול ותמונה שמוכיחה שמדובר באחת הנשים היפות והמושכות בעולם, אם לא ה.

אין תמונה
תפוחי אדמה עם צ'ילי ומרק קוקוס. תפריט ארוחת הערב לפני ההופעה

אין תמונה
עוגה עוגה עוגה, במעגל נחוגה
אין תמונה
אין בטן. ביונסה על הבמה
אין תמונה
איפה הבטן? ביונסה על הבמה
אין תמונה
יש טוסיק. ביונסה על הבמה
אין תמונה
הכניסה הדרמטית. ביונסה על הבמה
אין תמונה
ביונסה שוכבת על הפסנתר
אין תמונה
זמרת חייתית. ביונסה על הבמה

אין תמונה
הכי יפה בעולם. ביונסה על הבמה