לפני חודשיים, כששרונה ודניאלה פיק היו סגורות בבית "האח הגדול VIP", הוציאה אימן, הפמונאית מירית שם-אור, די.וי.די מיוחד לילדים בשם "חלומות מתגשמים", בו מככבות בנותיה. דניאלה משתתפת בסיפור לכל אורכו בתפקיד הנסיכה, ושרונה, שהפיקה מוזיקלית, מתארחת בביצוע מיוחד לשיר "הרקדן האוטומטי".

הדי.וי.די מבוסס על שמונה שירים שהפכו ללהיטים של צביקה פיק  ("לפעמים חלומות מתגשמים", "הרקדן האוטומטי" וכו') ושל שרונה ודניאלה ("השיר הזה"), שאת מילות כולם כתבה האם מירית. לצד האחיות פיק מככבת בדי.וי.די גם הילדה לירון גלעדי בת ה-10, בתם של מוטי גלעדי ואסנת וישינסקי.

"בחרתי את השירים הספציפיים האלה כי ילדים קטנים תמיד אהבו אותם", אמרה אז שם-אור בראיון מיוחד. "התוכן של השירים מוביל את העלילה של הסיפור בקלות יתרה. לא הייתי מודעת לשוק הזה של הילדים ושמתי לב שזה בדרך כלל מוביל לדמות כמו יובל המבולבל או סבא טוביה או דץ ודצה והרבה ילדים מסביב.

"רציתי את זה אחרת ולכן הכוכבת היא הילדה לירון. שאר הדמויות הן מבוגרים וברקע להקות ריקוד של נערות ונערים. זה כמו 'הקוסם מארץ עוץ' שמועתק מ'אליסה בארץ הפלאות'. זה אותו רעיון. דניאלה מצטרפת לילדה כ'דניאלה סינדרלה' ולשרונה יש הופעת אורח".