נטלי כהן (צילום: איתן טל)
איזה עינים. נטלי | צילום: איתן טל

הזמרת נטלי בת ה-22 מבני ברק, מוציאה את שיר הבכורה "עיניים עצומות לרווחה", שמדבר על אהבה מפתיעה שמגיעה אחרי אכזבות. את השיר יצר המוזיקאי אבי מסיקה, ראפר ויוצר שהוציא עד כמה כמה וכמה להיטים. הוא מגדיר את הסגנון המוזיקלי שלה כ-"R&B וסול-פופ עדכני", ומתכוון לשיר איתה דואט בסינגל הבא.

נטלי, בת יחידה מבין שלושה בנים, שרה מגיל צעיר. סבתה, לונה, שגרה בסמוך אליה, גילתה את כשרון השירה שלה ודחפה אותה לשיר להיות זמרת. בבית הספר נטלי למדה מוזיקה והופיעה בכל הטקסים. אירוע השיא שלה היה בתחרות כשרונות בפרדס כץ, שם חיממה את עברי לידר.

 

נטלי לא התקבלה ללהקה צבאית ופנתה לשירות במשטרה, שם זכתה בתעודת הצטיינות על התושייה שהפגינה במהלך אירוע פלילי.

היא השתחררה באוגוסט 2010 וטסה לטיול בתאילנד. במהלך הטיול נפצעה מזיקוק במסיבה, שפגע בידייה והותיר כוויות. כתוצאה מהפגיעה נפלה על הראש ונחבטה קשה. היא אושפזה בבית חולים בתאילנד עם כוויות בידיים וראש פתוח ואחרי שבוע שוחררה וטסה חזרה לארץ. אחרי שיקום שנמשך כחודש חזרה לפעילות וכמזכרת מהפציעה נותרה לה צלקת על היד.

אחרי השיקום החליטה להגשים את ייעודה להיות זמרת. המפגש עם אבי מסיקה הוליד שירים לאלבום בכורה, ממנו יוצא כעת הסינגל הראשון.

אולם לפני כשבועיים קרה אירוע שהעיב על תחושת החגיגיות. הסבתא לונה, שדחפה את נטלי לשיר, אושפזה בבית חולים והובהלה לניתוח, ממנו לא התעוררה. הסבתא שרצתה תמיד שהנכדה שלה תהיה זמרת, והיתה מעודכנת לגבי התפתחות האלבום, לא הספיקה לשמוע את הסינגל הראשון ולראות אותו יוצא לאור. השקה נדחתה עד גמר השבעה. נטלי החליטה להמשיך לדבוק בחלום ומקדישה את השיר לסבתה שנפטרה ומלווה אותה בלב יום יום.

נטלי כהן (צילום: איתן טל)
שוטרת לשעבר. נטלי | צילום: איתן טל

>> דודו אהרון: "הקריירה שלי נקייה מטעויות"