"אנחנו מהאולד-סקול, למדנו להיות מקצוענים על הבמה, ולמדנו לתת שואו", אומרת הזמרת רותי נבון שמעלה מופע חדש יחד עם הזמרת שרי. השתיים יופיעו ב"זאפה" הרצליה ב-9 ביולי.

שתיהן צמחו ופרחו בשנות ה-70', לפני שלושים וחמש עד ארבעים שנה. נבון באה מהרוקנ'רול והבלוז ושרה להיטים כמו "בין האצבעות", "גשם בעיתו" ו"הרקדן האוטומטי" עם צביקה פיק. שרי היתה מלכת הדיסקו והרוק עם "לעולם בעקבות השמש", "דם חם" ו"זה הרגע לאהוב".

את הכמיה למוזיקה של שנות ה-70' שעדיין קיימת הן מבינות. "היה אז ביטלס, היה רוק, היה סטיווי וונדר ומוטאון, היה ממי להיות מושפעות וממי ללמוד", הן אומרות. "אנחנו גדלנו עם קול", אומרת נבון.

רותי נבון שומרת מצוות, עד שזה מגיע לבמה

במהלך השנים רותי חזרה בתשובה, מגדלת בבית שני ילדים דתיים ומקפידה על כל המצוות. "על הבמה אני בן אדם אחר", היא מדגישה. "אני מופיעה על הבמה ונותהת את המקסימום שלי לקה, אבל ברגע שהאורות נסרים, הסוויץ' נסגר, ואני חוזרת לאמת, לחיים שלי הפרטיים".

-יש משהו שאת לא מרשה לעצמך על הבמה?
"כן, תנועות מסוימות, דברים מסוימים, שהירשתי לעצמי כשהייתי יותר צעירה".

"אני לא מסכימה עם המילה נוסטלגיה", אומרת שרי. "אנחנו שרות על הבמה את השירים של עצמנו, שירים שאנחנו מחזיקות ארבעים שנה, והקהל פתאום קולט שאלה שירים שלנו למרות שעשו לנו קאברים. ביום שאני רגיש פאתטית ולא רלוונטית אני פשוט לא אהיה שם".

>> וגם הספייס גירלס מתאחדות, לקדם מחזמר חדש משיריהן