השחקן עמוס לביא ז"ל שהלך אתמול לעולמו בגיל 57 הותיר חור גדול בליבותיהם של רבים - שחקנים, אנשי תאטרון, אנשי תעשיית הבידור, ומתברר שגם זמרים.

הזמרת מרגלית צנעני (מרגול) שמעה כמו רבים על מותו של לביא, שכיכב לצדה בקליפ הנהדר לשירה המפורסם "עץ ירוק מפלסטיק", שהיה השיר המושמע ביותר בישראל ב-2009.

"כשבאנו לעשות את הקליפ עלה השם של עמוס לתפקיד השחקן שיגלם את הדמות הגברית לצדי", נזכרת מרגול, "אמרתי לבמאי אלעד זכאי ולמפיק אסף אטדגי שקשה לי להאמין שמישהו כמו עמוס לביא יבוא לשחק בקליפ שלי. הוא הרי שחקן מוערך בתאטרון ובטלוויזיה ובטח מאוד עסוק, אז הוא בטח לא יבוא".

"גבר שבגברים, סלע חזק, שחקן ענק"

"הם פנו אליו והוא מיד אמר 'אם זאת מרגול - אז אני בא', אמר 'כן' בגדול, ועבורי באותו רגע זו היתה מחמאה ענקית. בצילומים. הוא מצא חן בעיני מאוד כאישיות - גבר שבגברים, חתיך, גברי, בריא, דוגמן, סלע מוצק וחזק".

"זה בכלל לא נתפס לי שככה הוא הלך. כל כך חבל שאדם הולך ולא ממלא את מכסת ימיו, ועוד ממחלה קשה, איך היא הביסה אותו, זה כואב לי נורא".

"בצילומים לקליפ ביליתי איתו שבת קסומה, כשצילמנו בתל אביב. תסתכל על הפנים שלו בקליפ ותראה איזה גדול הוא היה. אילו הבעות. בלי להגיד מילה הוא אומר שם כל כך הרבה ומביע המון. איזה שחקן ענק. ואני יושבת לידו כמו ילדה מטופשת. מה, איפה אני ואיפה הוא מבחינת משחק. זה כל כך חבל שככה הוא הלך. ברוך דיין האמת. שרק נדע בשורות טובות".

>> עופר לוי מבקש מהמעריצים ללבוש רק לבן