דמי לובאטו הופעה (צילום: Gettyimages IL, getty images)
דמי לובאטו בהופעה בניו יורק | צילום: Gettyimages IL, getty images

דמי לובאטו חזרה, ובגדול. אחרי שנה של החלמה במוסד "Timberline Knolls" שבפרברי שיקאגו, שם טופלה בבעיות הבולימיה והתקפי הנזק העצמיים שגרמה לעצמה, חזרה הכוכבת לעניינים. אלבומה החדש והשלישי "Unbroken" צפוי לצאת ב-20 בספטמבר. הסינגל-קליפ הראשון מתוכו, בלדת הרוק Skyscraper, שיצאה לפני כחודשיים, כבר עברה את 25 מיליון הצפיות ביו טיוב, וכוללת שורות כמו: “Would it make you feel better / To watch me while I bleed?”.

הסינגל החדש (יחסית) מתוכו הוא "Who's That Boy?", בוא מתארח Dev. בשירים נוספים באלבום היא צפויה לשתף פעולה עם קנייה ווסט, מיסי אליוט, ג'ייסון דרולו, Iaz ועוד.

לובאטו, שחקנית קולנוע וזמרת עם שני אלבומים ברזומה - "Don't Foreget" מ-2007 שהגיע לזהב באמריקה ו"Here We Go Again" מ-2009 שהצליח אף יותר ממנו -  עברה את ההכשרה הבידורית שלה יחד עם האחים ג'ונאס ומיילי סיירוס בבית הספר של וולט דיסני, מהטובים בתעשייה האמריקנית. הי נחשבת עד היום למוכשרת ולזמרת הטובה ביותר מביניהם.

"אם לא הייתי עוברת את הטיפול לא הייתי חיה היום"

אל האלבום השלישי מגיעה לובאטו בת ה-19 כשמרבית הצרות מאחוריה, לדבריה: "כל הרבה דברים טובים קרו לי בחיים עד שלפתע הם החלו להתדרדר במהירות. היתה לי נפילה שלילית, התרסקות, ששינתה את חיי לנצ. אם לא הייתי נכנסת לטיפול אני לא יודעת אם הייתי נמצאת כאן היום, או אם בכלל הייתי חיה".

דמי לובאטו, לדבריה, מנסה עתה לשמש מעין דוגמה ומודל לצעירות ומבקשת להעביר למעריצות שלה מסר חיובי על הטיפול בהפרעות אכילה: "נאלצתי להתמודד עם הלחץ להיות רזה ולא היה שם מישהו שישים לב מה אני עושה ויגיד שאולי זה לא בריא", אמרה בתוכנית של אלן דג'נרס. "אני רוצה להיות שם בשביל ילדה בת 13 שמחליטה לוותר על ארוחת ערב או בשביל נערה בת 18 שמוותרת על ארוחת בוקר. היתה תקופה שבה על שערי העיתונים הצהובים הופיעו בחורות רזות מאוד ואני רציתי להידמות להן. זה מה שאני ראיתי כמודלים ואני לא רוצה שילדות ונערות יראו בהן מודלים יותר. אני אומרת לנערות האלה: אל תתביישו לבקש עזרה".

חוזרת לבמות

החזרה של דמי לבמות התחיל בטקסט פרסי "Alma Awards", בו מחלקים פרסים לשחקנים, הזמרים ואנשי התעשייה המצטיינים ממוצא לטיני. לובאטו זכתה בפרס השחקנית המצטיינת על הסדרה של דיסני "Sonny With A Chance" בה היא מככבת.

כמו כן ביצעה דמי בבאירוע את הלהיט החדש "Skyscraper", שסחט הרבה רגש מהקהל. היא ביצעה קטע מהשיר בתרגום לספרדית ("“Rascacielo”), כאשר מסייעות לה עם השפה אחותה מדיסון דה לה גרזה ומנחת הטקס אווה לונגוריה.

הפתעה בניו יורק

בשבת בלילה זה כבר היה מופע שכולו של דמי לובאטו, באולם המרסטיין בניו יורק סיטי. "יש כאן הרבה ילדות יפות הערב, הן לא יודעות כמה שהן יפות", אמרה. "אני עברתי שנה קשה והנה אני כאן מולכן, אני רוצה לחזק אתכן". אמרה, וכהרגלה הפתיעה את הקהל עם ביצוע ל"How To Love" של ליל וויין. ממש מלאכית הדמי הזו.

דמי לובאטו הופעה (צילום: Gettyimages IL, getty images)
"הילדות נכאן לא יודעות שהן יפות". דמי לובאטו | צילום: Gettyimages IL, getty images