טייסטו ביתן (צילום: נעם וינד)
יאללה בלאגן. טייסטו בהופעה | צילום: נעם וינד
פסטיבל "בלו4דאנס" nביא לחופי הים האדום כמה ממיטב הדיג'ייז בעולם. טייסטו, דמיטרי וגאס ביחד עם לייק מייק ודני אווילה, הולכים להבעיר את האדמה מתחת לרגלייכם, עם כמה מהטראקים החמים ביותר בעולם המוזיקה. הפסיטבל יתרחש מתחת לכיפה השמיים כאשר המסיבה הולכת להתחיל ביום חמישי ה-17 בחודש, בחצות ותימשך עד יום שבת, ה-19 בחודש, כאשר המוזיקה לא תפסיק לרגע.

ארבעת הדיג'ייז החמים בעולם מגיעים לאילת

את הפסטיבל יוביל הגדול בכל הזמנים: דיג'יי טייסטו. לטייסטו יש יותר מ-15 מיליון מעריצים בפייסבוק, 1.5 מיליון עוקבים בטוויטר, מעל 400 מיליון צפיות ביוטיוב ותכנית רדיו בשם "קלאב לייף" עם מיליוני מאזינים מכל רחבי העולם. מדובר בתופעה בינלאומית. הוא מחזיק בתואר הדיג'יי הגדול בכל הזמנים של הדיג'יי מגזין ל-2011, ונבחר לדיג'יי מס' 1 בעולם על ידי מגזין ה"רולינג סטון". הוא שיתף פעולה עם הסטארים הגדולים בעולם - קניה ווסט, קולדפליי, קייטי פרי, נלי פורטדו, ארמין ואן ביורן, פרי קורסטן, אביצ'י ורשימת ההמתנה עוד ארוכה.

טייסטו, שנחשב לאחד ממייסדי ז'אנרי הקלאב והטראנס המלודי, ידוע כמי שחולל מהפכה בעולם המוזיקה האלקטרונית בסוף שנות ה-90. גיבור התרבות ההולנדי שהפך לתופעה עולמית ייסד ב-97' את לייבל בלאק הול האגדי ושחרר אלבומים פורצי דרך שהקנו לו תהילת עולם ומקום טוב ברשימות המוזיקאים המשפיעים ביותר בעולם. כיום הוא אף מנגן באופן קבוע במועדונים בלאס וגאס, לאחר שחתם על חוזה בוגאס, אשר אמור להכניס לכיסו כ-65 מיליון דולר לשנתיים. אין ספק כי זהו תקדים בכל קנה מידה, המעיד על הצלחתו הגדולה של טייסטו ברחבי העולם.

כמו כל פסטיבל שמכבד את עצמו גם ל"בלו4דאנס" יש המנון מיוחד שנוצר על ידי שניים מהדיג'ייז הגדולים שמשתתפים בו: דמיטרי וגאס ולייק מייק. דימיטרי וגאס ולייק מייק הם צמד אחים שגדלו בבלגיה, בה נערך פסטיבל הדאנס הגדול בעולם "Tomorrowland" שהם מכוכביו הקבועים ומספקים את ההמנון שלו בשלוש השנים האחרונות.

ברזומה של דימיטרי וגאס ולייק מייק ניתן למצוא להיטים ושיתופי פעולה עם דאפט פאנק, ליידי גאגא וג'ניפר לופז. סיבוב הבכורה שלהם ביחד התקיים בארצות הברית לפני שלוש שנים ומאז הם מופיעים בכל במה נחשבת אפשרית, כמו "Minstry of Sound" בלונדון ואיביזה, ומתברגים באופן קבוע במקום גבוה ברשימת מאה הדיג'יים הטובים בעולם של ה-DJ Magazine. להיטים גדולים נוספים: Wakanda Mammoth.

את המסיבה המטורפת יפתח דיג'יי דניאל קנדי, ביום חמישי, במועדון הסלינה. קנדי הינו דיג'יי-מפיק מדנמרק, הנחשב לאחד המוחות הגדולים בעולם הטראנס המלודי בשנים האחרונות. באמתחתו עשרות הפקות, רימיקסים ושיתופי פעולה עם גדולים כמו ארמין ואן ביורן, אבוב & ביונד, גארת' אמרי, Boom Jinx, Ferry Tayle, Estiva, Robert Nickson, Kris O'neil ועוד. הוא נבחר על ידי ארמין ואן ביורן בכבודו ובצעמו לככב בליינאפי A State Of Trance שלו, ברחבי העולם במשך 4 שנים ברציפות. בנוסף הוא  נתן מספר הופעות בלתי נשכחות בפסטיבלי ענק כמו Tomorrowlandטראנס אנרג'י, Global Gathering ועוד. כמו כן הספיק קנדי לנגן במועדונים נחשבים בעולם כגון Pacha, Ministry Of Sound ,Gatecrasher ולהיכלל במשך כמה שנים ברציפות בדירוג הטופ-100 דיג'ייז בעולם. קנדי  החתים עשרות קטעים בלייבלים נחשבים כמו Armada של ואן ביורן, Anjunabeats של אבוב & ביונד ו-Enhanced של וויל הולנד. הוא משתייך לרשימה מקוצרת של אמנים שכל קטע חדש שלהם מתנגן אוטומטית בתוכניות הרדיו של הגדולים כמו ASOT ו-Group Therapy. הוא קיבל אינספור זכיות בתואר - Future Favourite ו-Tune Of The Week.

דיג'יי דניאל קנדי
נמצא ברשימת 100 הדיג'ייז הטובים בעולם. דניאל קנדי

הדיג'יי הרביעי, אך הלא פחות מוערך שסוגר את הרשימה הוא דני אווילה. הבחור, שעדיין לא מלאו לו אפילו 20, אך זה לא מה שימנע ממנו להיות הדיג'יי הספרדי החם ביותר בסצנת ה-EDM העולמית. "הסופר טאלנט הספרדי" אמר עליו טייסטו, שגילה אותו באיביזה כשאווילה היה רק בן 16. שנה לאחר מכן הוא כבר כיכב בבמה המרכזית של פסטיבל האולטרה במיאמי, שיחרר אלבום רשמי של ה"מינסטרי אוף סאונד", והוכתר כדבר הגדול הבא בטקס פרסי הדאנס של ה-MTV. ב-2012, לאחר שתקלט לצד הגדולים ביותר- מפדה לה גרנד, אפרוג'ק, מרטין סולביג ודייויד גואטה, והחזיק 2 רזידנסיס באיביזה, בחר בו טייסטו כאחד המחממים הרשמיים בטור העולמי שלו.