אין תמונה
ראיין את כולם. מני פאר ז"ל

במשך ארבעה עשורים הגיש מני פאר ז"ל שורה של תוכניות אירוח, שהמפורסמות ביניהן - "שעה טובה", "סיבה למסיבה" ו"ממני" בערוץ הראשון, ובהמשך גם בערוץ 10. באותן תוכניות אירח פאר מאות אמנים וזמרים, ברייטינג שיא. הספה שמול מני היתה למיקום הנחשק ביותר עבור אמן ישראלי. כמעט כל מי שהופיע אצלו הפך לכוכב בן לילה, כמעט כל שיר שבוצע בתוכניות שלו נהיה להיט-מדינה. כמה מהרגעים והראיונות נחרטו בזיכרון יותר מכולם. הנה טעימה קטנה, על קצה המזלג.

זוהר ארגוב ז"ל, ינואר 87'

הראיון המיתולוגי של מני פאר ז"ל עם זוהר ארגוב ז"ל בינואר 1987, השנה שבה מצא ארגוב את מותו. בכנות ופתיחות יוצא דופן מתאר ארגוב בפני פאר את ההתמכרות שלו לקראק והירואין, את המעשים הקשים שעשה בגינם ואת האיבוד שלו את עצמו, כולל הציטוט המפורסם: "התחלתי לחפור לעצמי ביד, עם מחט, למה עם מה חופרים, עם גרזן?".


גילי ארגוב, 1997

עשור שנים אחר כך סגר פאר מעגל כאשר ראיין את בנו של "המלך", גם הוא כבר עם עבר של התמכרות לסמים קשים, שכמובן הבטיח לפאר שמעכשיו הוא נקי ומתרכז רק במוזיקה.

 

חווה אלברשטיין בראיון בשחור-לבן

חווה אלברשטיין מתרגשת מכך שמכנים אותה "נכס לאומי", אבל לא מסכימה לשיר רק "שירי מולדת", ומתמודדת עם הכעסים כלפיה כאשר בחרה לשיר גם שירים אחרים.

 

אייל גולן, 1997

הכוכב העולה בשמי המוזיקה הים תיכונית עם שיער על הראש, חולצה לבנה שגדולה עליו ב-4 מידות והאלבום "בלעדייך", שמספר לפאר על מכירות של 200 אלף עותקים, ועל הגול שפסל לו השופט במשחק של הפועל מרמורק. "הייתי מקבל כרטיס אדום כדי לצאת מהמשחק ולהספיק להופעה", מספר גולן בכנות, "עכשיו המנהל שלי ישי בן-צור הפסיק לקחת הפעות בשעות שמפריעות לי לכדורגל".

 

אביב גפן, 1999

בדרך להופעה בפסטיבל ערד עם התזמורת הפילהרמונית מספר אביב גפן על השיר "לבכות לך" שכתב על החבר הטוב שלו שנהרג בתאומת דרכים ועל איך שנתן אותו לאריק איינשטיין ז"ל כי לא יכול היה לשיר אותו בעצמו. פאר מקרין לו קטע מהסרט "המטפחת", שבו גפן משחק כילד.

 

"רוצים שלום", 1987

האינתיפאדה הראשונה פורצת, אבל באולפן זמרים יהודים וערבים רוצים יחד שלום. רבים מהכוכבים שפרצו באייטיז נמצאים פה: רמי וריטה, מאיר אריאל ז"ל, אהוד בנאי, יהודה פוליקר, רבקה זהר, מזי כהן, דפנה ארמוני, סי היימן, מני בגר, מיקי שביב, דני בסן, אפרים שמיר, סמיר שוקרי, קורין אלאל ועוד ועוד. דורי בן-זאב כתב והלחין.

 

יגאל בשן - "סיוון"

מהלהיטים הכי יפים של יגאל בשן, שלאחרונה אושפז בבית חולים עקב אירוע מצער.

 

יהודית רביץ - "לקחת את ידי בידך", 1981

אחת הזמרות הגדולות בישראל, באחד השירים היפים של המוזיקה הישראלית, עם מילים של יעקב רוטבליט ולחן של מתי כספי.

 

להקת "דודה" כל מקום כל שעה", 1980

השמעת בכורה עולמית לשיר של גידי גוב, דני סנדרסון וחבריהם, בניסיון הכי רוקיסטי שלהם בקריירה.

 

מני פאר ולהקת "מים אחרונים" - "בסימן עליה"

מני פאר ז"ל מנסה את כוחו בשירה.