הזמרת והיוצרת האוסטרלית סיה מקדמת בימים אלה את אלבומה החדש והשישי "1000 Forms of Fear" ("אלף סיבות לפחד"), הכולל את הלהיט הגדול שנדליר". בראיונות שהיא מעניקה היא חושפת את חייה האישיים הלא פשוטים, הקשיים והמכשולים שעברה בדרך, והבעיות בהן סיבכה את עצמה.

סיה חשפה שניסתה להתאבד לפני ארבע שנים, ב-2010, כתבה מכתבי התאבדות, אבל ניצלה בנס. אחרי כן נרשמה ל"תוכנית 12 הצעדים" בעזרתה של חברה.

בהמשך גילתה שהיא סובלת מהפרעה דו-קוטבית ("bipolar disorder"), שלדבריה נגרמה מכך שעישנה מריחואנה החל מגיל 13. "מה שאני חושבת, הוא שעישנתי יותר מדי כילדה", סיפרה לאיש הרדיו הווארד סטרן. "המוח שלי עוד לא היה לגמרי מאורגן, ולדעתי פשוט דפקתי לעצמי את המוח עם הסמים".

כמו כן, סיה סובלת מפחד-במה ונדיר שהיא מופיעה בפני קהל מבלי לכסות את פניה. לאחרונה הסכימה לצחוק על הנושא והופיעה בתוכנית של ג'ימי קימל כשפניה צבועות.

בנוסף, סיפרה בראיונות שהיא סובלת מדכאונות, חרדות ובעיית אלכוהול. הסיבה לכך היא שכאשר גילתה שהיא סובלת מהפרעה דו-קוטבית, ניסתה לברוח ממנה באמצעות שתיית אלכוהול ונטילת כדורים נגד דיכאון ומשככי כאבים, כמו קסאנקס ואוקסיקונטין, כל זה בשביל שתוכל להופיע על הבמה, כך אמרה בראיון ל"ניו יורק טיימס".

"הייתי לוקחת קסאנקס ושותה אלכוהול בכמויות, וצופה בכל הפרקים של "ER" מהתחלה", סיפרה. "כשאתה כל יום במקום אחר, יש סוג של טירוף שמשתלט עליך. קל לברוח מזה באמצעות התמסטלות, כי כולם שותים בסיבובי הופעות. אף אחד לא חשב שאני אלכוהוליסטית, וגם לא אני".

אבל סיה היא קודם כל יוצרת וזמרת מוכשרת, שעומדת מאחורי יצירת להיטי ענק כמו "דיימונדז" של ריהאנה, "טיטאניום" של דיוויד גואטה, "‘Wild Ones" עם פלוריידה, "Let Me Love You" של ני-יו ו-"Perfume" של בריטני ספירס.

לגבי "טיטאניום" חשפה סיה שדיוויד גואטה הוציא את השיר אותו היא מבצעת, מבי להודיע לה על כך מראש. היא הרגישה מאוד מובכת כשזה קרה, אבל בדיעבד,  "זה הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה", ציינה.