המוזיקאי, הגיטריסט והזמר האהוב יצחק קלפטר ממשיך להשתקם מהמחלה בה לקה לפני מספר חודשים, שהביאה אותו אל סף המוות. כזכור, אושפז יצחק קלפטר בחודש פברואר האחרון בעקבות סיבוך של מחלת ריאות קשה וסכנה גדולה נשקפה לחייו. לאחר כמה ימים קריטיים חל שיפור קל במצבו והוא יצא מכלל סכנת חיים. בחודש יולי האחרון שב לביתו.

"הרגשתי שאני לא יכול לנשום, ניסיתי לנשום ולא הצלחתי", אומר קלפטר בראיון מיוחד ומדגים את חוסר היכולת לנשום ממנה סבל. בהמשך, אחרי שחרורו מביתהחולים, הסתובב עם בלון חמצן שסייע לו בנשימה.

יצחק קלפטר: "התחלתי לנגן, עדיין קשה לי לשיר"

מי שדאג במיוחד למצבו של קלפטר היה שותפו המוזיקלי הותיק, הזמר אריק איינשטיין, שסיפר שקלפטר מעשן כבד מאוד. קלפטר מצדו, מפתיע: "לפני עשרה חודשים הפסקתי לעשן", הוא מבהיר.

בנוסף, חזר יצחק קלפטר לנגן בגיטרה. "חזרתי לנגן, אני מנגן קצת אצלי בבית, אבל עדיין קשה לי לשיר, לא יכול עדיין לשיר". בכל זאת הוא מקווה לעלות לבמה בקרוב, ולו לשני שירים כאורח בהופעה של מישהו אחר, ואף מזכיר את להקת כוורת המיתולוגית בה היה חבר: "הלוואי שנעשה איחוד בהמשך השנה, אולי בשנה הבאה".

על האהבה של הקהל אליו אומר קלפטר: "אוהבים אותי, אבל הבעיה היא שאוהבים את החיים הפרטיים שלי, עם מי יצאתי, לאן הלכתי ואיפה הייתי, ופחות את המוזיקה שלי. אני מוזיקאי טוב דווקא, אבל אוהבים אותי יותר מאת המוזיקה".

>> מחווה לאלבום "בדשא אצל אביגדור" בפסטיבל הפסנתר