המקהלה הקאמרית של בית הספר למוזיקה באוניברסיטת תל אביב, נבחרה להיות המקהלה הישראלית שתופיע ביום רביעי על הבמה בפארק הירקון עם להקת "הרולינג סטונס", בביצוע לשיר "You Can't Always Get What You Want" בפרק ההדרן של המופע. בכל עיר אליה מגיעים "הרולינג סטונס" נבחרת מקהלה מקומית, שתבצע איתם את הלהיט הקלאסי.

אלא שזמרי המקהלה נדהמו לגלות שהשכר אותו יקבלו מהפקת המופע עבור ההשתתפות, הוא 200 שקלים לאדם בלבד. אחד מחברי הלהקה התרעם בדף הפייסבוק שלו וקבל על כך שהשכר אותו מקבלים הזמרים הוא מגוחך, לעומת היוקר והיוקרתיות של המופע. הוא אף יצא כנגד מפיק המופע שוקי וייס והביע את אכזבתו.

עוד רולינג סטונס ב-mako מוזיקה:

"משלמים לנו 200 שקלים לכל אחד עבור שלוש חזרות והופעה בפארק הירקון בתל אביב בהופעה ששווה עשרות מיליונים", התלונן. הפוסט שלו פורסם ביום שישי האחרון, אבל הוסר מהעמוד במהלך סוף השבוע.

כזכור, השכר שמובטח מראש לחברי "הרולינג סטונס" עבור ההופעה בישראל הוא 6.7 מיליון דולר לכולם יחד. מעט יותר מ-200 השקלים שיקבל כל אחד מחברי המקהלה.

מבין התגובות שנשמעו להודעתו של זמר המקהלה היו כאלה שטענו שמדובר ב"ביזיון", "בושה", "לא מכובד" ו"נו, טוב, מה ציפיתם מההפקה הזאת". אחרים טענו שמדובר בבכיינות, כיוון שזמרים ישראלים רבים היו שמחים להופיע עם "הרולינג סטונס" בחינם. ומה אתם חושבים? טקבקו לנו.

מהפקת המופע של "הרולינג סטונס" נמסר: "אין תגובה".

"הרולינג סטונס" בפסטיבל גלסטונברי: "You Can't Always Get What You Want"