מדונה סופרבול (צילום: Gettyimages IL, getty images)
אין לי מושג מאיפה השגתם את הרשימה | צילום: Gettyimages IL, getty images

כמו בכל המופעים הקודמים של מדונה, גם המופע החדש שיתקיים ב-31 במאי באיצטדיון רמת גן מחולק לכמה מערכות שונות, לכן מומלץ לקרוא עד הסוף. המערכה הראשונה נקראת "Transgression" (פשע) והיא תפתח בוידאו-ארט בשילוב עם מזמורי מקהלת הכנסייה של "Act of contriction", הרצועה הסוגרת את האלבום הנצחי "Like a prayer". מיד בסיומו תעלה מלכת הפופ לבמה ותשיר לרקע שאגות הקהל הנלהב את להיטה הנוכחי "Girl gone Wild", שיכלול אלמנטים מתוך הלהיט שהפך לימים לתדמית (וגם לשם קו ההלבשה שלה ושל בתה), "Material girl".

משם היא תעבור ישר ל-"Revolver" האינטנסיבי מתוך אלבום האוסף מלפני שלוש שנים ואחריו היא תמשיך עם "Gang Bang" מתוך האלבום החדש "MDNA". בגרסת ההופעה של הטראק בועט הזה צפויים אלמנטים מתוך "רפסודיה בוהמית" של קווין כמו גם אלמנטים מתוך "Bang bang" של ננסי סינטרה. השיר שיחתום את המערכה הראשונה הוא להיט האייטיז המופלא ""Papa Don't Preach", רק צפו למילים מעט שונות מאלו שאנחנו מכירים. מדונה הבטיחה בראיון לג'יימי פאלון בפייסבוק שהמערכה הראשונה צפויה להיות אלימה במיוחד.

בין המערכה הראשונה לשנייה יוקרן קטע וידאו-ארט לצלילי השיר "Nobody Knows Me".

המערכה השנייה נקראת "Electric rock-a-loo" והיא תיפתח עם גרסה חדשה ורוקיסטית לשיר " I Don't Give A Fuck" מתוך MDNA, ומשם נקפץ לצלילי "Hung up", שגם הוא צפוי לעבור מייק-אובר רוקיסטי כאסחיסטי. אחת ההפתעות הגדולות של רשימת השירים היא נוכחותו של ""Best Friends", אשר לא נכנס לאלבום MDNA ונמצא רק בגרסת הדלוקס. ישולבו בתוכו אלמנטים מתוך Heartbeat" שהופיע באלבום "Hard candy". את המערכה השנייה יסגור הלהיט "Nothing really matters" מתוך האלבום המופתי "Ray of light", אותו היא מעולם לא שילבה בסיבוב הופעות. גם הוא כמובן יוגש לנו עם טוויסט רוקיסטי חדשני.

בקטע המעבר בין המערכות נתפנק על גרסה מחודשת ללהיט שכתבה לה ביורק "Bedtime stories", שיכלול אלמנטים מתוך "Drowned world/Substitute for love" ומתוך שיר הנושא של אוסטין פאוארס "Beautiful stranger".

המערכה השלישית, "Extacity", כשמה כן היא - אקסטזה טהורה לפנים. היא תיפתח עם "Impressive instant" החללי מתוך "Music" ותמשיך ישירות לטראק החדש והמפוצץ "I’m addicted" מתוך MDNA. הכינו את עצמכם כי הנה משהו שלא שמענו מפי המלכה בהופעה חיה מאז שביקרה כאן ב-1993 עם המופע "The girlie show" - מדונה צפויה לשיר גם את "Justify My Love", הלהיט הסקסי עם הקליפ השערורייתי שצונזר מ-Mtv. אותו נקבל באריזה חדשה לחלוטין, בעיבוד טרי של המפיק האגדי וויליאם אורביט, איתו שיתפה פעולה שוב באלבום החדש. צפו לשמוע שם אלמנטים מתוך הקאבר שלה למרווין גיי, "I want you". מיד אחריו יפציע אחד מלהיטיה הראשונים, "Physical attraction", שהופיע באלבומה הראשון.

המערכה הרביעית נקראת "Basque" ובה מדונה תחלוק את הבמה עם הרכב טריו בשם קלקן, שלישיית מחללים ומתופפים שמנגנים מוסיקת עולם מחבל הבסקים. הקטע הפותח של המערכה יהיה "Masterpiece", זוכה גלובוס הזהב על שיר הנושא מתוך הסרט בבימויה, "W/E". משם נעבור לצלילי הבנג'ו של "Love spent", אחד השירים החזקים והמרגשים ביותר מתוך MDNA, שככל הנראה יבוצע בגרסתו האקוסטית שהופיעה כטראק בונוס למי שהוריד את האלבום ב-itunes וכללה אלמנטים של מוסיקת עולם. גם להיט הענק מהאייטיז Open Your Heart" עבר שיפוץ מאסיבי ובו ישולב קטעים משיר מקורי של הרכב הטריו קלקן. אחריו מדונה תבצע גם את להיטה הדאנסי "Deeper and deeper" בסגנון מוסיקת עולם. המערכה תסתיים בשתי בלדות מנצחות – הלהיט הכי מצליח של מדונה בכל הזמנים בארצות הברית, "Take a bow", ומיד אחריו היא תשיר את "Falling Free", ההיפנוטי שחותם את MDNA.

בקטע המעבר האחרון נקבל את "Some girls" הגרובי מתוך MDNA בשילוב עם הדיסקו שיק של "She’s not me" מתוך "Hard candy".

המערכה החמישית והאחרונה נקראת "Woodstock" והיא תיפתח עם שוס מפתיע במיוחד - מדונה תבצע את ההמנון שלה ""Express Yourself" עם אלמנטים מתוך "Born this way" של ליידי גאגא. כזכור, גאגא הואשמה בגניבת אלמנטים מתוך "Express yourself" לתוך "Born this way" וכעת מדונה סוגרת איתה את החשבון. משם היא תמשיך ל-"Give Me All Your Luvin", הלהיט הראשון מתוך MDNA ברמיקס של מפיק ההיפ הופ ג'סטין סמית' (Just blaze). אחריו יגיע תורו של "Turn Up The Radio", אותו היא אמורה לשחרר כסינגל במקביל לתחילת סיבוב ההופעות. המופע נסגר עם ניחוחות הסיקסטיז של "I’m a sinner" המקפיץ מתוך MDNA.

למזלנו, מדובר בהופעה עם הדרן קבוע, כך שלא משנה אם לא תצרחו מספיק חזק - היא תחזור לבמה בכל מקרה. היא תפנק אותנו בלהיט הראשון שלה משנת 1983 "Everybody" שיכלול אלמנטים מתוך להיט הדאנס "Hello" של מרטין סולוויג, אחד מהמפיקים איתם עבדה על MDNA והמפיק המוזיקלי של ההופעה כולה. מדונה תיפרד מאיתנו סופית עם "Celebration", שיר הנושא של אלבום האוסף שהוציאה לפני שלוש שנים, שיבוצע ברמיקס של בני בנאסי. בקיצור, אם עוד לא הפנמתם עד עכשיו – הולך להיות חם בסוף מאי ברמת גן.

>> מדונה מבטלת מופע אחד מבין השניים, תופיע רק ב-31.5