אין תמונה
"פעם ראשונה שעשינו אלבום נטו מאהבה". מופע הארנבות של ד"ר קספר

"זו הפעם ראשונה שעשינו אלבום מאהבה אמיתית, לפחות מבחינתי, פשוט יש בו המון אהבה", אומר אורן ברזילי, סולן "מופע הארנבות של ד"ר קספר", שמוציאים היום את "עוד יום", סינגל נוסף מאלבומם האחרון "סוף לא טוב".

"עוד יום" יוצא בעיתוי נוח מבחינת הקספרים, אחרי שמהדורה רביעית מהאלבום הוזמנה מהחנויות, אחרי שעברו את רף 3000 העותקים, לא רע בימי אלה. "תכננו להוציא סינגל ואנחנו מתכננים להוציא בהמשך עוד אחד", אומר ברזילי. "בעיני 3000 עותקים זו התחלה מעולה ויש עוד עבודה קשה ומרובה לעשות כדי שיימכר האלבום. וזה מפרומו טהור והופעות טהורות עוד לפני שעסקנו בשיווק ועשינו שיתופי פעולה. יש עוד אלמנטים שיווקיים לקדם דרכם את האלבום שעדיין לא התעסקנו איתם, כמו פוסטרים ובאנרים ברשת. מבחינת הבחירה של הסינגל אנחנו רוצים לחשוף עוד אספקטים שלנו שהם פחות רועשים ופרועים, פחות מה שמצפים מאיתנו".

-הרגשתם שציפו מכם לעשות באלבום הזה רעש, תרתי משמע?
"אנחנו לא צריכים להוכיח את עצמנו בצורה מוקצנת. קנינו את זה לאורך השנים. רצינו לעשות תקליט איכותי, אלה הדברים שהשקענו בהם. ומכאן אנחנו רוצים להמשיך הלאה קדימה. התגובות לאלבום היו מעבר למה שציפינו, גם מקהל, גם במכירות וגם בביקורות".

"הדור של היום מתרכז בלהיות סלבז בטלוויזיה"

-אתם עושים עדיין הופעות פתוחות?
"אנחנו עושים כרגע רק הופעות מכורות והולך סבבה. כבר שלוש שנים שאנחנו בהופעות מכורות לועדי עובדים ובשנה האחרונה הדרישה עלתה. בחודשים האחרונים גם פתחנו קופות ועם ימי הסטודנט והכל הגענו ל 4 הופעות בשבוע, שזה קצב שהתיש את הלהקה. אז החלטנו להאט קצב ובספטמבר נחזור לפתוח קופות".

-איך אתה מסביר שכיכבתם השנה ב"רוק עצמאות" יחד עם איפה הילד ומוניקה סקס? איפה הדור הבא דל הרוקרים?
"
מהפרספקטיבה שלנו אנחנו פשוט הופעה טובה. שאר האמנים הגיעו כי יש להם דרישה. אני לא חושב שהיום אין דור, היום הם פשוט יותר מתרכזים בפן של הסלולרי, בלהיות סלבז בטלוויזיה, במדורי הרכילות ופרסומות ומשהו כמו כוכב נולד, שזה גם צורה לעשות דברים. אנחנו יותר אנשי שטח, הקספרים היא להקת שטח. אבל אני לא מבין כל כך במה שהולך היום בכוכב נולד וכאלה".

"אני שמח לראות מצד שני ששלום חנוך עושה קיסריה. זה אגב לא אומר שאנחנו פארש. הצלחה של אמן בשל ובוגר וותיק אחרי 30 או 15 שנה לא אומרת על אחרים שהם פארש, זה מראה על העקביות שלו".

"לא ראיתי את הכתבה ששודרה עלי בערוץ 2"

-הרגשת יחס אחר כלפיך אחרי הכתבה בערוץ 2, בה חשפת את המחלה ממנה הבראת?
"אני אישית לא ראיתי את הכתבה אבל קיבלתי המון תגובות חיוביות ומרגשות. אנשים מאוד התרגשו. אני אומר תודה וזהו. לא מרבה לדבר על זה כי זה דברים אישיים. גם באו אלי כל מיני חבר'ה שהם אישית או קרובי משפחה סבלו מזה או ממחלות דומות. קשקשנו קצת באי מייל וזהו.

"הכתבה היתה חשיפה אדירה, אבל לא ראיתי משהו שונה בשטח, לא קיבלתי פלאפל חינם. זה קטע, זה עשה גלים, זה היה מאסיבי, זו החשיפה הכי גדולה שקיבלנו, שאני קיבלתי, חשיפה הכי גדולה שלי בחיים והכי אישית. לכן זה היה לי הכי קשה לעשות את זה. היו שם קטעי וידיאו אישיים מאוד, אבל הרגשתי שעל מנת לעבור הלאה צריך לעשות את זה".