משה פרץ, אפרת גוש ושלומי שבן נמצאים בהכנות לפסטיבל הוירטואלי הראשון בהיסטוריה, שייפתח ביום ראשון הקרוב באולפני הטלוויזיה של נווה אילן, בהשקעה של 4 מיליון שקלים.

את הפסטיבל מפיקה חברת "סלקום", שגייסה את מיטב האמנים לפסטיבל מוזיקה אינטרנטי אינטראקטיבי ב"לייב" שהוא למעשה מופע חי מול קהל של עשרות אלפי גולשים, המשודרים באמצעות מצלמות webcam מהבית ומגיבים לזמרים תוך כדי המופע, כולל בקשות לשנות את סדר השירים. ההופעות ייערכו בשידור חי באינטרנט ובסלולר, באולפן ייחודי שנבנה לטובת הפסטיבל וכולל מאות מסכי לד וללא קהל פיזי.

מוניקה סקס והדג נחש, מרסדס בנד והיהודים, קרולינה ואברהם טל

בפסטיבל יופיעו שני אמנים מדי ערב, החל מיום ראשון הקרוב: 10.4 -  מוניקה סקס והדג נחש, 11.4- שלומי שבן וברי סחרוף, 12.4 – מרסדס בנד והיהודים, 13.4 – עידן יניב ומשה פרץ, 14.4-  אפרת גוש, קרולינה ואברהם טל.

הקהל בפסטיבל יורכב מהגולשים בבית (לקוחות כל החברות הסלולריות, ללא עלות, ברישום מראש) שיצפו בהופעה ויהיו חלק מהקהל על גבי המסכים באמצעות מצלמות ביתיות. ההופעות מאפשרות שיתוף עם הפייסבוק של הצופים. לדוגמה - כאשר אמנים ישיר שיר אהבה תמונות של זוגות יעלו מתוך התיקיות של הגולשים. הצופים יהיו חלק פעיל מההופעה ויכולו לשתף, להגיב ולצ'וטט עם הצופים האחרים, עם חבריהם מהפייסבוק וכמובן עם האמן.

לצורך כך פותחו וידג'טים לשימוש של הגולשים כגון- וידג'ט מחיאת כפיים, הדלקת מצית, קיר סטטוסים שנמצא על הבמה ומאפשר לגולשים לדבר אל שאר הצופים ואל האמן, צ'ט עם חברים מהפייסבוק ומשתתפי הפסטיבל ועוד אינטראקציות אינטראקטיביות שיקרו במהלך ההופעות אל מול הקהל.

>> ויש גם הופעות בפייסבוק - רועי טל מארח אמנים