פבלו רוזנברג הוא אחד הזמרים בעלי הקריירה הפתלתלה והמעניינת ביותר בארץ. הוא החל את דרכו במוזיקה הישראלית בתחילת שנות ה-90' בלהקת הרוק הכבד החיפאית "סטלה מאריס", איתה שר להיטים כמו "נר על החלון" ו"אישתאר". חברי "סטלה מאריס" התאחדו לאחרונה באולפן השקוף של ערוץ 24, אותו הנחה רוזנברג יחד עם אלון גל.

אחר כך גילה רוזנברג את שורשיו הארגנטיניים והוציא אלבומים עם בלדות קיטש רומנטיות ולהיטי פופ עם קריצה ים-תיכונית מובהקת, שהפכו אותו חביב על קהלים של מוזיקה מזרחית.

עם ההצלחה המוזיקלית באה גם הפופולריות ורוזנברג מצא עצמו בעשר השנים האחרונות כאורח רצוי באולפני טלוויזיה רבים, אין כמעט תוכנית שלא התארח בה, מפגין תמיד את אותו חיוך כובש, אותו דיבור מתנגן במבטא ארגנטיני כבד ואותם חוש הומור וחבר'המניות מתובלים שלא מעט הומור עצמי.

מהצלחה משותפת עם שלומי שבת לאלבום סולו

בשנתיים החולפות מצא עצמו רוזנברג במופע משותף עם שלומי שבת, שהביא את הקריירות של שניהם לשיאים חדשים, כמו הופעות בקיסריה והיכל התרבות ו-די.וי.די בהופעה חיה. עכשיו הגיע תורו להוציא את "העולם שלנו", שיר ראשון מתוך אלבום סולו שייצא בחודשים הקרובים.

לצד הוצאת השיר החדש חושף רוזנברג את שני ילדיו מנישואיו הראשונים ואת ההכנות לחתונתו השנייה, בה יישא בקרוב לאישה את בחירת ליבו, הדוגמנית מירי לוי.

בנוסף, יש לרוזנברג גם פן אחר, הרבה פחות מחויך ושמח, כשהוא נזכר ומתגעגע לאביו, שנהרג לפני כמה שנים בתאונת דרכים מחרידה ליד ביתו. אחד השירים באלבום החדש,  כך הוא מספר, מוקדש לזכר האב, ורוזנברג אף מבצע ממנו קטע.