אין תמונה
"הופעות אצל עבריינים זה חלק מהפרנסה". אופיר כהן

הכוכב החדש ב"פרשת מרגול" הוא אלכס גולדברג, ששימש על פי המשטרה כ"בורר" בינה לבין מנהלה אסף אטדגי. גולדברג מצא מקלט בחו"ל אחרי שניהל בישראל חברת ליסינג. אבל במקביל לניהול חברת כלי הרכב עסק אלכס גולדברג גם בניהולו של הזמר אופיר כהן, ואפילו חתום כמנהל אישי על הוצאת הסינגל שלו "בכל הכוח", בחודש ינואר 2011.

-אופיר כהן, מה שלומך?
"מצויין, יותר טוב מזה נשתגע".

-שמעת מאלכס גולדברג לאחרונה?
"לא שמעתי. הבנתי שהוא ברח לחו"ל. הוא ניהל אותי לפני איזה שנה. עבדנו ביחד איזה חודשיים עד שעזבתי. הייתי במשרד שלי הקודם ואלכס טען שהוא יכול לסדר הופעות ולקדם אותי. עבדתי איתו עד שהבנתי שזה לא רציני, התנתקתי ופתחתי משרד לבד".

"אלכס גולדברג היה חבר של כל הזמרים בתעשייה, של כל המפיקים"

-היה לך קל להתנתק ממנו?
"אני יודע לאן אתה חותר. אני אומר לך שלא היו מעורבים דברים פליליים ועברייניים. זה לא כמו שזה מצטייר בתקשורת. זה נראה מהצד עולם תחתון. אבל זה מנופח מעבר לכל פרופרציות ברמות".

-כשהיית איתו שמעת דיבורים?
"מה זה שמעתי דיבורים? אנשים מהעולם התחתון אנחנו רואים באירועים. אני מופיע בחתונות ואני נתקל בהם, זה מדינה קטנה. מזמינים אותך לאירוע ואתה לא אומר לאנשים מהעולם התחתון 'לא'. אתה בא לאירוע שלהם. אלה אנשים שיש להם עבר פלילי שמזמינים אותך לאירועים שלהם. אבל זה כמו שהם הולכים לחנות בגדים ולרופא, זה אותו דבר. אני מופיע, זה עבודה שלי, אני מופיע בחתונות, כי שם העבודה שלי. הופעתי המון באירועים שלהם, זה הפרנסה שלנו, אז אתה לא אומר לא".

-היית בחתונה של אלכס שנערכה לפני כשנתיים?
"לא, בזמנו לא הכרתי אותו"

-מה שכנע אותך לעבוד איתו?
"הכרתי אותו. הוא היה חבר של כל הזמרים בתעשייה, של כל המפיקים, הוא נראה נורמטיבי לגמרי. זה כמו שאני אכיר אותך ואז אתה מגלה משהו אחר. עזבתי משרד והייתי לבד. הוא עשה עלי רושם של בן אדם שיכול לקדם עניינים, זה לא ממקום לא טוב. הוא ניסה, אבל היה לו את החברה שלו, את ה'סנטרל קאר' ואחרי חודשיים הבנתי שהוא לא בנוי לזה, שזה לא מסתדר אז, אמרתי לו שאני עוזב".

-איך הוא קיבל את זה?
"הוא קיבל את זה בסדר גמור ונשארנו חברים טובים, לא חלילה היתה מריבה".

"מרגול היא לא אישה מסוכנת, היא לא תחסל אנשים ממעצר בית"

מרגול. תשוחרר כנראה למעצר בית (צילום: חדשות 2)
"היא אישה מקסימה ולא מסוכנת. היא לא היתה מחסלת מישהו ממעצר בית". מרגול | צילום: חדשות 2

-היו עוד זמרים שאתה מגדיר כחברים שלו?
"הוא היה בקשר עם הרבה זמרים, חבר של הברנז'ה. זו היתה היכרות נורמטיבית, לא בעייתית. ככה זה כשיוצאים לבלות ומכירים באירועים. אתה נהיה חשוף לזה, וזה חלק מהעבודה. אני לא יודע מי הופיע בחתונה שלו".

-ומה דעתך על כל הפרשה?
"הפרשה הזאתי עשתה לכולם הפתעה ונחתה כרעם ביום בהיר. היא נופחה מעבר לכל פרופורציות. אני מבטיח לך שזה יתפוצץ. הכרתי את מרגלית באופן אישי, אישה מקסימה ומדהימה. לדעתי נוצרה אי הבנה אחת גדולה. זה יתפוצץ בסוף".

-על הגב שלה מנסים להגיע לאנשים אחרים?
"אולי. היא נשכבה על הגדרות בשביל הצעירים שקוטפים את הפירות. היא שכבה על הגדרות עם זהר ארגוב, אבנר גדסי וחיים משה ומגיע לה כבוד. היא לא אישה מסוכנת, היא לא תחסל אנשים ממעצר בית. גם אם היתה בבית היא לא היתה פוגעת באף אחת. אז לתת לה מעצר בנוה תרצה זה מוגזם".

>> עשר תחנות מוזיקליות בקריירה של מרגלית "מרגול" צנעני