אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר ויצחק קלפטר הפכו לכוכבים לפני 36 שנה בלהקת "כוורת" וכבר שלוש וחצי שנים שהם מריצים יחד את המופע "נפגשנו", בו הם מבצעים יחד ממיטב להיטיהם. עכשיו הם מוציאים יחד אלבום בהופעה חיה, מתוכו יוצא ביצוע משותף ללהיט של אולארצ'יק משנת 85' "בא לשכונה בחור חדש".

"היתה לנו הרגשה שקהל שבא לראות את ההופעה רוצה לצאת עם משהו הביתה לקחת כמזכרת ועכשיו תהיה מזכרת, אחרי יותר משלוש שנים שאנחנו רצים עם ההופעה", אומר אלון אולארצ'יק.  "מה שמיוחד כאן הוא החיבור בין שלושתנו מבחינת נגינה של רוק. יצחק ואפרים מנגנים גיטרות חבל על הזמן ואני כמובן בסיסט חבל על הזמן. אנחנו מאוד טובים בשירים האלה, לפחות ככה זה עובד. עובדה שהביקוש למופע הזה נמשך כל הזמן, גם בהופעות סגורות וגם בפתוחות ולכל הגילאים, מ-20 עד 60, שזה בערך הגיל שלנו".

"אנחנו מבוגרים אבל המוזיקה צעירה"

-ראיתי אתכם במופע הזה מוציאים המון אנרגיות. מאיפה יש לכם עוד כוח לסחוב אחרי כל כך הרבה שנים?
"תראה יש כדורים. לא, סתם. אנחנו מבוגרים אבל המוזיקה צעירה. כשאתה מנגן את השירים האלה אתה לא יכול לישון, זה נותן לך אנרגיה כי ככה זה במקור. כשאתה על הבמה אתה לא מרגיש מבוגר. החומרים מכתיבים את האנרגיות, כמו נגיד ב'חבר בחברת עצמי' של אפרים. אתה מנגן ונכנס לזה. מי שמוסיפים לנו הרבה זה עמית הראל בקלידים ואשר פדי בתופים שצעירים איתנו בעשרים שנה. זה הספיריט של המוזיקה".

-אתה עובד על אלבום חדש, ולא מזמן ניצחת על הרכב של 13 כלים קלאסיים.
"על האלבום ביקשו ממני לא לדבר. בנוגע לקלאסי אז כן, אני מאוד מגוון כמוזיקאי וזה בא לידי ביטוי בעבודה שאני עושה, אני מעין איש רנסאנס קטן שעושה כל מיני דברים להנאתי ולפרנסתי".