בשנים האחרונות מיכל אמדורסקי התרכזה בטלוויזיה  ("נולד לרקוד", "תיכון השיר שלנו") והצגות. השנה, אחרי כמה וכמה שנות שתיקה מוזיקלית, היא מוציאה אלבום סולו בעל הכותרת הסרקסטית "אשתו של" ועם הלהיט הנוקב "רוק סתם", אלבום שמספר את סיפור הפרידה שלה מבעלה לשעבר, הזמר אסף אמדורסקי.

בראיון מיוחד לחדשות ערוץ 2 היא מספרת: "השירים שלי הם על ההווה ועל העבר הקרוב, על מה שעובר עלי. יש לי פה גדול, מה לעשות, זה נובע מחוסר סבלנות וחוסר טאקט. יכולתי ללכת ברמזים אבל אני יורקת את זה עליכם והכל בפנים. במשך שנים הייתי 'אשתו של', עד שזה התהפך. עברתי תקופה מאוד קשה. את עוברת ברחוב ורואה את המבטים המרחמים בעיניים, ובאס.אמ.אסים זה כל הזמן 'מאמי', 'מאמי'. המשבר הזה נתן לי דרייב יצירתי ובדרך כלל אני לא כותבת ממקום של תסכול".

 על המשפחה שלה אמרה אמדורסקי: "אני סוחבת את הבת מילה איתי לכל מקום, היא גדלה לתוך זה, אולי היא רוצה להיות היום עם חברה אבל הנה היא פה איתי. אולי אני צריכה איזו גמילה... אני כן רוצה בעתיד זוגיות ומשפחה אני רוצה עוד ילדים אז נעשה אודישנים, נעשה תוכנית ריאליטי, זה עובד טוב עכשיו, אפשר לקרוא לזה 'בן זוג נולד'".