הזמרת מירי מסיקה תשיק ביום חמישי את המופע החדש שלה, בעקבות הוצאת האלבום "מלך".המופע והאלבום מגיעים רגע אחרי שמסיקה סיימה להופיע בפסטיגל, ובמקביל לצילומים שלה לקמפיין דוגמנות עבור מידות גדולות.

בין לבין, מספרת מסיקה, היא מצליחה גם לגדל את בתה תמר, ומוצאת זמן-איכות של שעה שלמה במהלך היום, שבה היא רק עם הילדה, ללא טלפונים והפרעות חיצוניות.

"לפסטיגל היא הגיעה הרבה. אני משתדלת, במקרים קשים, להיות איתה לפחות שעה אחת ביום, בלי טלפונים בלי כלום, אחד על אחד. אין שגרה במקצוע הזה, אז או שאני איתה שבוע רצוף, או שהיא לא רואה אותי שבוע. אני מקווה שהיא לא תאשים אותי עוד 20 שנה, תצא באיזו כתבה, נוראית, על 'אימי הזמרת הנוטשת'. אני מאוד אוהבת אותה ונראה לי שהיא לא סובלת מזה, שהיא.. כי היא ילדה מאוד שמחה. חמסה".

מי שמנהל מוזיקלית את הקריירה של מירי מסיקה וגם מפיק את המופעע הנוכלי הוא בעלה, המוזיקאי אורי זך. "אנשים נדהימים, כי זה מאוד קשה לעבוד עם בן זוג", אומרת מסיקה, "לא מבינים איך בכלל אנחנו מצליחים לשרוד, והם צודקים, כי זה קשה. מצד שני אני יכולה להסתכל רגע מהצד על העבודה שלו ולראות מה שהוא עשה וזה נורא נורא סקסי ומהמם, אני קצת מעריצה שלו, אז זה מחזק את היחסים".

>> מירי מסיקה: "אני רוצה לעשות אהבה עם כולם, עם כל העולם"