רוני דואני משיקה היום פרויקט פופ ישראלי חדש בשם "אוסף פרטי" במסגרתו היא מבצעת תשע קלאסיקות פופ ישראליות, כל אחת מהן בהפקתו של מפיק מוזיקלי מוביל אחר בתחום. אחת המטרות של דואני ומנהליה היא לנסות להחיות את ז'אנר הפופ המקומי, שלא זוכה לכבוד הראוי לו מול ז'אנרים מובילים אחרים כמו הרוק לסוגיו, המוזיקה המזרחית, המוזיקה האתנית ועוד.

לפרויקט נרתמו שמות גדולים בתעשיה, שאחראים על עשרות להיטי פופ מקומיים, כמו אלי אברמוב, הנרי, יונתן דגן, יקיר בן טוב, יועד נבו, יזהר אשדות, ניצן קייקוב, סאבו וקותי, עופר מאירי  ותומר בירן. בנוסף, שיתפה רוני דואני פעולה עם חלק מהמבצעים המקוריים של השיר. התוצאה היא קבוצת קלאסיקות ישראליות המקבלת טוויסטים חדשים.

רוני דואני בראיון

בהשקה שנערכה הים ביצעה דואני שלושה שירים: "שיר בכייף", בהפקה מוזיקלית של ניצן קייקוב- במקור של קורין אלאל, שלדבריה מאוד אהבה את הביצוע של דואני, "אתמול" של טובה גרטנר, בהפקת יועד נבו והסינגל הראשון מהפרויקט - "ענוג" של "נוער שוליים", בהפקה מוזיקלית של סאבו וקותי.

 "עברתי מסע שלם של חזרה לשורשים שלי", אמרה דואני. "רוב השירים כאן נוצרו לפני שנולדתי, אבל אני מרגישה מחוברת וקשורה אליהם. מצאתי את עצמי בהם".

רוני דואני - "ענוג" - על הבמה

רוני דואני - "ענוג" - הסינגל

שירי האלבום

תפסיק לכוון אלי (תיסלם) –הפקה מוסיקלית: אלי אברמוב
פגישה ראשונה (אילנה אביטל) - הפקה מוסיקלית: הנרי
אתמול (טובה גרטנר) - הפקה מוסיקלית: יועד נבו
ורוד זה לא רק צבע (להקה מקומית) - הפקה מוסיקלית: יזהר אשדות
שיר בכייף (קורין אלאל) - הפקה מוסיקלית: ניצן קייקוב
ענוג (נוער שוליים) - הפקה מוסיקלית: סאבו וקותי
שלא יגמר לי הלילה (אף אוזן גרון/ הנשמות הטהורות) - הפקה מוסיקלית: עופר מאירי
מחבואים (טאטו) - הפקה מוסיקלית: תומר בירן
קולנוע (שרון ליפשיץ) - הפקה מוסיקלית: dibsy (יונתן דגן, יקיר בן טוב).

רוני דואני - "אתמול"