אין תמונה
הכי שנואה? מיילי סיירוס

מאז שהיו טיוב הפך לפלטפורמת שידור הקליפים המובילה בעולם, הקהל הגלובאלי מסמן ומצביע לא רק בלחיצה על כפתור ה-play, שלפיו נמדדת הפופולריות של הקליפ, אלא גם ב"לייק" ו"אנלייק", שמעידים יותר מהכל על מה שהצופים חשים כלפי הקליפ והכוכב שהעלה אותו.

עוד ב-mako מוזיקה:

כדי להראות עד כמה המגמה מעורבת, יצר אתר "באזפיד" את רשימת עשרת הקליפים השנואים בעולם, נכון לעכשיו, כלומר העשרה שקיבלו הכי הרבה "אנלייק" ביו-טיוב. במצעד מככבים קליפים מהשנים האחרונות שהם לא רק הכי "אנלייק", אלא גם כאלה שהם הכי אהובים וקיבלו הרבה מאוד לייקים חיוביים. כך או אחרת, האמנים שמככבים בהם יוצרים סביבם עניין עצום, לטוב ולרע.

10. במקום העשירי הראפר-זמר הקוריאני Psy עם הקליפ ל"Gentleman", עם יותר מ-589 אלף "אנלייקים". הוא גם ממוקם במקום השלישי ברשימת הקליפים עם הכי הרבה לייקים חיוביים. וזו לא הפעם האחרונה שניתקל בו במצעד.

9. במקום התשיעי "Boyfriend" של ג'סטין ביבר, עם יותר מ-590 אלף "אנלייקים". גם במקרה של ביבר, זו לא הפעם האחרונה שהוא מופיע ברשימה.

8. זוכרים את רבקה בלאק? הלא-זמר שפרצה לחיינו לפני שלוש שנים, טענה שהיא בת 13, אבל נראתה 17 לפחות? היא במקום השמיני עם הקליפ "My Moment", שגרף מעל ל-696 אלף "אנלייקים". גם במקרה שלה, היא עוד תחזור אלינו.

7. ניקי מינאז', חביבתו של הנשיא שמעון פרס (לא האמיתי, הדמות מ"ארץ נהדרת"), במקום השביעי עם הקליפ הדי זוועתי של "Stupid Hoe", ו-720 אלף "אנלייקים".

6. במקום השישי סרטון שלא קשר למוזיקה - ריק פרי, מושל מדינת טקסס בארצות הברית, עם קטע בשם "Strong", בו הוא טוען שהנשיא אובמה נלחם בדת הנוצרית. הוא גרף כמעט 800 אלף "אנלייקים".

5. הראשונה שחוצה את רף המיליון היא מיילי סיירוס עם מיליון ו-50 אלף "אנלייקים" לקליפ "We Can't Stop" שנמצא במקום החמישי.

4. עם כ-20 אלף "אנלייקים" יותר מסיירוס נמצא Psy עם הלהיט הכי גדול שלו "גאנגנאם סטייל", שיש לו מיליון ו-70 אלף, והוא גם במקום הראשון במספר הלייקים החיוביים.

3. ושוב מיילי סיירוס, הפעם עם "Wrecking Ball" , במקום השלישי עם מיליון ו-87 אלף "אנלייקים". יפה לה.

2. במקום השני שוב רבקה בלאק, עם להיט הפריצה שלה "Friday", שהפך לתופעת רשת ענקית לפני שלוש שנים ומחזיק בהתאם ברזומה של יותר ממיליון ו-383 אלף "אנלייקים". מכובד ביותר.

1. ובמקום הראשון, הקליפ עם הכי הרבה "אנליקים" בעולם, איך לא, ג'סטין ביבר עם "Baby" והמספר האסטרונומי של 4 מיליון ו-36 אלף "אנלייקים", שהם כמעט פי שניים מ-2.4 ה"לייקים" החיוביים שיש לו. העולם לא אוהב אותך, ילד.

אין תמונה
ג'סטין ביבר

אין תמונה
psy
אין תמונה
ניקי מינאז'

אין תמונה
רבקה בלאק