דניאלה ושרונה פיק (צילום: יח"צ, חגית סער)
הלהיט הבא ייצא מבית "האח הגדול"? הפיקיות | צילום: יח"צ, חגית סער

הדבר הכי טוב שיצא עד עכשיו מ"האח הגדול VIP" הוא ללא ספק האיחוד המרגש של שרונה ודניאלה פיק. אני משתמש במילה "מרגש" כי כל מי שאהב את הלהיטים הנפלאים של הצמד הזה - "השיר הזה", "שוב הגשם", "בייבי" ו"זאת אהבה" - חי מאז יום ראשון האחרון כשתקווה כמוסה מלווה אותו, תקווה ששרונה ודניאלה יחזרו להיות צמד גם במוזיקה ולא רק בטלוויזיה, יקליטו שירים חדשים ויחזרו להיות הדבר הכי מגניב ומרענן שקרה בפופ הישראלי בשנים האחרונות.

אתם יכולים לגחך עכשיו כמה שבא לכם. זה בסדר. כי אין לכם מושג. כשעבדו יחד כצוות לעניין עשו הפיקיות המתוקות מוזיקה חמודה, פופית, כיפית, מקפיצה ומדליקה, להיטים שנעים לזמזם, שנדבקים משמיעה ראשונה, ורודים כמו בזוקה וטעימים כמו סוכריות קופצות. ה-EP שלהן "השיר הזה" עשה זהב. נכון, אבא צביקה פתח להן איזו דלת. נכון, אמא מירית שם-אור כתבה מילים. אבל הן ורק הן הלחינו, שרו והתלבשו, רקדו וזזו - חיות פופ אמיתיות ומוכשרות, שהוכיחו שאם באים עם הכוונות הנכונות יש מקום גם מחוץ ל"כוכב נולד".

ואז הגיע המקום האחרון בקדם-אירוויזיון 2005, ולמרות ש"בייבי" נהייה להיט, והתקליט השני היה כמעט גמור, שרונה ודניאלה החליטו להיפרד. דניאלה חלמה לעבוד עם אביב גפן והלכה ל"רוקדים עם כוכבים", שרונה התחילה להוציא שירים לרדיו ("טומי", "למה לא"), וכמעט שהוציאה אלבום בכורה ב"אן.אמ.סי", אך לבסוף חזרה לניהול המשרד של אבא צביקה.

עכשיו הן שם, בנווה-אילן, סגורות יחד בבית "האח הגדול" עם הגיטרה של קורין, עם שימי כדמות-אב חלופית לצביקה, עם אמיר כהשראה למוזיקה ועם מאיה כאתגר שצריך להתמודד מולו. אולי שם, בין המשימות לניקיונות, זה יקרה. דניאלה תקבל מאמא מירית שם-אור מכתב עם מילים, שרונה המוכשרת תלחין, שימי ומאיה יעשו קולות ואמיר כוריאוגרפיה. אם יש צדק בעולם הלהיט הבא שיסחוף את המדינה ייצא מבית "האח הגדול" (ולא יהיה "תיזהר ממנה"), להיט פופ חדש, טרי, מרענן ומגניב של שרונה ודניאלה פיק, שתי נשמות פופ שקצת תעו בדרך אבל חייבות, פשוט חייבות לחזור ולעשות מוזיקה. ביחד.