דיוויד גואטה, הדיג'יי מס' 1 בעולם, מופיע הלילה ב"היכל מצדה" לחוף ים המלח, ב"רייב" (מסיבה) הגדולה של השנה, לצד סטיב אנג'לו, אינפקטד מאשרום, ודיג'ייז ישראלים כמו יהל.

גואטה הוא המפיק האלקטרוני והדיג'יי המצליח בעולם, שהפך את המוזקה האלקטרונית למיינסטרים באמריקה. הוא אחראי לעשרות להיטים עם גדולי כוכבי הפופ, ההיפ הופ והדאנס - מדונה, ריהאנה, הבלאק אייד פיז, כריס בראון, ניקי מינאז' ועוד רבים. הוא ממלא אצטדיונים בקביעות ונחשב לתקליטן המבוקש והיקר ביקום.

גואטה, יהודי-צרפתי מצד אביו, גדל על חינוך יהודי בצרפת, ולכן לא ידע כיצד יגיב הקהל הישראלי, בהופעתו הראשונה כאן, בראש השנה לפני שלוש שנים. "לא ידעתי איך הם התנהגו וגיליתי שהם מטורפים!", הוא אומר בחיוך.

"ההצלחה של המוזיקה הזו היא לא תיאמן"

גואטה הוא ממבשרי ה-EDM (ראשי תיבות של Electronic Dance Music), המילה שמבטאת יותר מהכל את ההצלחה של הדאנס, האוס ושאר הסגנונות האלקטרוניים באמריקה בשנה-שנתיים האחרונות. "המוזיקה הזו נחשבה נחותה לעומת הרוק וההיפ הופ ועכשיו היא הפכה להיות הסגנון הכי מצליח בעולם, זה לא יאמן", הוא אומר.

על נושא הסמים, שתמיד נלווה למוזיקת בילויים, הוא אומר: "אני עצמי לא משתמש בסמים, אבל אין לי בעיה עם זה. כל אחד עושה את מה שהוא רוצה. אבל העיקר זו המוזיקה. הסמים הם לא העיקר. אני לא חושב שהעיקר הוא משהו אחר מלבד לבלות עם אנשים אחרים. אולי אנשים אחרים צריכים משהו אחר כדי להרגיש טוב. אני לא, אני בסדר עם הכל".

>> רשימת הדרישות של ריהאנה מההפקה בארץ
>> כך תיראה ההופעה של ריהאנה
>> הצביעו למצעד הלהיטים של ריהאנה!