לפני כשלושה חודשים הוציאה קרלה ברוני את אלבומה הרביעי "Little French Songs". חודש אחר כך האלבום יצא גם בארצות הברית, אך רק כעת מתפנה ברוני למסע יחסי ציבור לשם קידומו.

ברוני בת ה-45 היא, כידוע, רעייתו של ניקולא סרקוזי, עד לא מכבר נשיא צרפת. לכן המתינה קצת עם המוזיקה עד שתסתיים כהונתו של בעלה, וחזרה אליה להקלטות אלבום חדש. על היציאה שלה מארמון האליזה, משכנו של נשיא צקפת היא אומרת: "זה נחמד לעזוב את החיים הציבוריים, נחמד לעזוב את הלחץ והמתח, את הנטל והאחריות, כן זה נחמד".

האלבום של קרלה ברוני כולל שיר אהבה רומנטי, המוקדש לבעלה סרקוזי. "אני חושבת שלא היתה לו בעיה עם זה, הוא בסדר עם השיר, הוא אהב אותו", מציינת הדוגמנית לשעבר ועדיין אישה יפהפיה. "אתה יודע, זה שיר אהבה. אבל להיות במצב שאתה המוזה וההשראה לשיר אהבה - הוא לא מצב שגבר נמצא בו בדרך כלל".

סרקוזי מול הולנד - וה"פינגווין" באמצע

רגע לפני שקרלה ברוני וניקולא סרקוזי יצאו מהנשיאות ל"אזרחות", נולדה התינוקת ג'ולייה. "היא בת 19 חודשים והיא מקסימה, אני מתגעגעת אליה כל כך", אומרת האם המאושרת שנמצאת, כאמור, במסע יחסי ציבור לאלבומה. "אמרו לי שהיא בסדר. אני חייב לומר שאני לא כל כך אוהבת לעזוב את הילדים שלי ולנסוע. אני זקוקה להם, הם לא צריכים אותי, סביר להניח שהם מסתדרים גם בלעדיי".

על פי הפרשנים הפוליטיים בצרפת, מתכנן סרקוזי לנסות ולהיבחר שוב לנשיאות. על כך מגיבה ברוני: "בעלי עובד המון כעורך דין, הוא ממשיך בחייו".

בהקשר הפוליטי - עוד שיר בולט מהאלבום הוא "הפינגווין", ששוחרר בחודש מרץ האחרון ועורר סערה בצרפת כיוון שנטען שמילותיו מכוונת לנשיא צרפת המכהן, פרנסואה הולנד, שכזכור גבר על סרקוזי בבחירות.