מארינה מקסימיליאן קרני מוציאה השבוע את אלבום הבכורה שלה "Step into my world", הכולל שירים שכתבה והלחינה, רובם בשפה האנגלית, בהפקתו המוזיקלית עופר מאירי.

את מארינה מלווים באלבום חברי הטריו "ליירז" (LayerZ) הכולל את הגיטריסט יונתן אלבלק, הבסיסט גלעד אברו והמתופף אביב כהן, המופיעים ויוצרים עמה כעשור.

מתוך האלבום החדש יצאו עד כה השירים "Two Pigs", "Tango" ו-"I Trust This Man". גולשי mako יכולים להאזין מתוכו לשיר החדש "Hurricane". כמו כן כולל האלבום שיר אחד בשפה הרוסית, אותו היא שרה עם אמה.

בראיון מיוחד אמרה מארינה: "הרבה פעמים ביום אני אומרת את המשפט 'היה לי הרבה יותר קל לולא הייתי כל כך מורכבת', אבל זה מה שקיבלתי", אומרת מקסימיליאן-קרני. "היום כשאני בת 25, שזה סוג של רבעון, אני מתחילה לקבל תמונה של כל המארינות האלה שהופכות לקלסתר או קלסתרון".

"אני מוציאה אלבום באנגלית כי בעברית אני עדיין מרגישה עולה חדשה. כלומר לא במקרה הלחנתי שיר של לאה גולדברג. משהו בבית שהיגר למדינה עדיין זוכר שעברית היא שפתך בקודש. את הדבר הזה אני צריכה לפצח ואני מודיעה שהתחלתי לעבוד על הפיצוח של האלבום הבא בעברית".

סיבוב ההופעות החדש של מקסימיליאן קרני נושא את שם האלבום "Step into my world". היא תופיע ב: 20.8  מופע השקת האלבום בזאפה תל אביב. 1.10 בזאפה תל אביב. 9.10 בזאפה ירושלים. 19.10 בזאפה הרצליה.

Two pigs


Tango


I Trust This Man

>> האם השיר של מארינה יהיה "שיר השנה" במצעד של ישראל? כנסו והצביעו