פול יאנג, מגיבורי האייטיז, ינחת בישראל בעוד כעשרה ימים לשלוש הופעות. יאנג, כיום בן 52, הפך לכוכב בתחילת שנות ה 80' בזכות להיטים כמו  "Everytime You Go Away", "Love Of The Common People",  "Don't Dream It's Over" ו-"Come Back And Stay", שבצילומי הקליפ שלו הכיר את הדוגמנית סטייסי סמית', שהפכה לאשתו והתגרשה ממנו לפני שנתיים אחרי שלושה ילדים משותפים.

ארבעת הלהיטים הללו כיכבו בשני אלבומיו הראשונים של יאנג, בהם הדגים את כוחו ככוכב פופ בעל קול של זמר נשמה. בשנות התשעים שמר על הגחלת בזכות להיטים מזדמנים, דוגמת "Senza Una Donna", הדואט שלו עם הזמר האיטלקי צוקרו.

לרגל הגעתו של יאנג לארץ ראיין אותו אלי לפיד לתוכנית שתשודר בקרוב, בה התייחס יאנג לאופן בו בחר שירים לעשות להם גרסאות כיסוי, לביצוע שלו ל"רדיו גאגא" של קווין ולמפגש עם U2 בשיר "האם הם יודעים שזהו חג המולד".

רוב ההצלחות הגדולות של יאנג היו, כך מסתבר, גירסאות כיסוי לשירים ישנים עם פוטנציאל להיות להיטים, אך לדברי יאנג לא שמו לב אליהם והם פוספסו. להיטו הראשון "Where ever i lay my hat" הוא גירסת כיסוי לשיר לא ידוע של מרווין גאי. כך גם "Love Of The Common People"' שהוקלט לראשונה כשיר קאנטרי ומאוחר יותר חודש כשיר רגאיי, אך בשני המקרים לא זכה להצלחה רבה עד שיאנג הקליט אותו.

להיטו הגדול ביותר של יאנג היה "Everytime You Go Away" שהוקלט במקור על ידי הצמד הול ואוטס, שיר שלדברי יאנג הוקלט על ידם במהירות ובעיבוד דל של קופסת תופים ואורגן. השיר בביצועו של יאנג זכה לעיבוד עדכני של אמצע שנות השמונים וזכה להצלחה עצומה, והגיע למקומות הראשונים בבריטניה, ארה"ב ויפן.

יאנג הקליט גם להיטים מקוריים כמו "Come Back And Stay", שנכתב על ידי כותב להיטים בשם ג'ק לי שהגיע מאלסקה לאנגליה ובין היתר כתב גם את הלהיט "האנג און דה טלפון" של להקת בלונדי.

יאנג זכה לשיר את השורה הראשונה בשיר "Do they know its christmas" יחד עם כוכבים רבים כמו בונו, סטינג, ג'ורג' מייקל ועוד. את בונו הוא פגש לראשונה כאשר להקתו של יאנג לפני הצלחתו, ה"קיו טיפס"' חיממה בהופעות את להקת U2 . אחרי שנפטר פרדי מרקורי זכה יאנג לשיר במופע לזכרו את השיר "רדיו גאגא".

פול יאנג יופיע בהיכל התרבות בתל-אביב בחמישי 29/1, במרכז הקונגרסים בחיפה בשישי 30/1 וב"רדינג 3" בנמל תל-אביב ב 31/1.

ראיון עם פול יאנג ב"כל האגדות", שבת 24.1 רשת ב' 6:00.