מארינה מקסימיליאן תארח את דנה אינטרנשיונל וירמי קפלן במסגרת הופעתה הקרובה בפסטיבל ראשון לציון. בהצצה לחדר החזרות לקראת המופע ניתן לראות את מקסימיליאן רוקדת ומקפצת על רקע אחד השירים ששרה אינטרנשיונל.

בראיון מסתבר שמקור החיבור בין השתיים הוא העבודה שמקסימיליאן "גדלה" על אינטרנשיונל. "דנה היא אחת הזמרות והנשים הנערצות עלי מגיל קטן", אומרת מארינה. "היא אחת האמניות הראשונות בארץ שיצא לי להיחשף אליהן. מי שמכיר את המוזיקה שלי קצת יותר לעומק, שומע עד כמה אני אוהבת להתייחס לקצב באופן מיוחד, וזה למעען האמת בזכות האישה המיוחדת הזאת, והנה הגיע הרגע שלי לארח אותה".

דנה אינטרנשיונל: "אני מעריצה את מארינה"

ודנה אינטרנשיונל לא נשארת חייבת: "אני עוקבת אחרי מארינה כבר שנים ארוכות, מאז ה'בום' הגדול שהיא עשתה ב'כוכב נולד'. יצא לנו להיפגש המון פעמים ומבחינתי זה חיבור מאוד מאוד טבעי, כי אני אוהבת את כל מה שהיא עושה. אני מעריצה את הבן אדם, את האישיות, את הווקאליות, את השפת גוף. אני חושבת שמארינה היא הזמרת היחידה כרגע בנוף הישראלי שיש לה את היכולת ומה להציע לעולם. אני אומרת לך את זה מהלב ובאהבה - היחידה שיש לה מה להציע".

מארינה מקסימיליאן, דנה אינטרנשיונל (צילום: שש עם, חדשות)
מפרגנות. מארינה מקסימיליאן ודנה אינטרנשיונל | צילום: שש עם, חדשות

-מארינה, עשית שינוי גדול במראה ובסגנון, את משתנה כל הזמן.
"זה מה ששומר אותי סקרנית לחיות. אני רוצה להוסיף שגם הדברים שנה היתה עושה בניינטיז, אין שום דבר שמתקרב לזה. זו תוספת לאהבה והריגוש שיש פה. לאן זה עוד יילך? לאן שזה ייקח. החיבור עם דנה לוקח אותי חזרה למקורות שלי, ונותן לי את האפשרות להיות גרנדיוזית ותיאטרלית, כמו הדברים היפים שגדלתי עליהם".

מארינה: "תהיה חוויה אינטנסיבית מאוד, יעופו גיצים"

ודנה אינטרנשיונל מוסיפה: "מה שיפה, זה שעולמות שהם קצת מנוגדים, אפשר לומר, נמשכים אחד לשני ויכולים לעשות דברים נפלאים ביחד. דווקא בגלל שפחות מוכר לי הסגנון וההוויי של מארינה, כמו שהסגנון וההווי שלי פחות מוכר לה, אז דווקא החיבור הזה נראה לי מתאים. אני לומדת ממנה המון ומקבלת פידבקים מהחיבור הזה".

-מארינה, מה תשירו ביחד במופע?
מארינה: "שני קטעים של דנה, קטעים מופתיים".
דנה: "אתם תראו את מארינה כמו שלא ראיתם אותה מעולם".
מארינה: "זו תהיה חוויה אינטנסיבית מאוד, יש כאן שתי נשים עם עוצמה, שקמות לתחיה על הבמה. תהיה שם אנרגיה, יהיו גיצים".

*השתיים ייפגשו על במת היכל התרבות בראשון לציון, במוצאי שבת 21.9 בשעה 21:00.