טרי פויזן (צילום: יניב אדרי)
"בטורים בחו"ל ברונו תופס את המקלחת להכי הרבה זמן". טרי פויזן | צילום: יניב אדרי

מאיפה שבוחרים להסתכל "טרי פויזן" חריגים בנוף. להקה עם סולנית נורבגית וסולנית צרפתייה (לואיזה ו"פטיט"), קלידנית שהיא שחקנית (גילי סער), גיטריסטית גותית (אנה), בסיסט שהוא גם המוח המוזיקלי (עידן "ברונו" גרייף) ומתופף תותח (איסר טננבאום, "רוקפור"), שמנגנים אלקטרו-פופ אופנתי ומביאים איתם לבמה חבילה מתפרצת של סקס-אפיל וגירל-פאוור נשיים. בחמש שנות קיומה יצאה הלהקה לחמישה סיבובי הופעות בחו"ל, הופיעה בארץ יותר מ-250 הופעות והתכבדה אף בשיר הנושא לטלנובלה "בובות", אבל רק השבוע יוצא סינגל הבכורה הרשמי הראשון שלה, "Smack Snack".

"שיר ראשון שיוצא זה מרגש מאוד כי אנחנו עובדים כבר המון זמן", אומרת גילי סער, הקלידנית, שבקרוב תככב כשחקנית גם ב"הבורר 2". "הלהקה עברה הרבה תהליכים והתפתחויות. ההרכב השתנה, גדל, התרחב. עד היום לא להאמין אבל שום שיר לא יצא לרדיו. אני לא יכולה להסביר למה, אבל סוף סוף זה קורה ואנחנו מקבלים תגובות מדהימות".

-אתם מכוונים לרדיו, לקהל רחב, למיינסטרים?
"מתוך הנישה שלנו אנחנו צומחים הלאה ושואפים להרחיב את הקהל. אנחנו מושפעים מכל מיני הרכבים ויוצרים את המיש מש שלנו. אי אפשר להשוות אותנו ללהקות אחרות כי אנחנו עושים את הדרך שלנו".

"סוד הקסם של טרי פויזן הוא הגירל פאוור"

-מה סוד הקסם שלכם?
"שילוב של סאונד מקפיץ וחדשני עם ויזואליה מעניינת, סקסית, מלאה בהומור. שילוב שרחוק מלהיות מיונז ועם זאת הוא פופי. ב'טרי פויזן' הקסם והכוח זה הגירל פאוור. ארבע בנות שעולות לבמה עם כמויות של סקס אפיל, אבל שלא לוקחות עצמן יותר מדי ברצינות. יש בזה המון כוח, לנשיות על הבמה, כי בדרך כלל לא רואים הרבה בנות שמנגנות. גם גברים וגם נשים מגיבים לזה טוב. גברים אוהבים לראות בנות סקסיות על במה. בנות מרגישות את הכוח הנשי הזה ומזדהות איתו. יש סיבה שלהקות בנות לא שורדות הרבה זמן, כי זה לא דבר פשוט אבל זה מדהים".

-איך השפיעה ההצטרפות של איסר טננבאום?
"הקונספט החדש שלנו הוא לייב אלקטרוני לגמרי, בלי מחשב על הבמה ועם איסר טננבאום. זו הרגשה אחרת לגמרי להופיע עם מתופף מאחורה. עברנו תהליך ארוך של המון הופעות בטורים בחו"ל והרבה נוסחאות. היינו מוכנים להוריד את המחשב, איסר בא ונתן את הכוח. זה השתנה לטובה וקיבלנו בוסט חדש. פתאום אפשר לעשות אלתורים בהופעות וג'אמים לא צפויים, כמו שקורה בלייב אמיתי. עם זאת הסאונד האלקטרוני עדיין שולט והתופים הם עם טריגרים אלקטרוניים והגיטרה של אנה עוברת כל מיני אפקטים והסאונד הוא מגניב והכל משתלב יחד".

-יש קטע של הבנים נגד הבנות?
"אין קטע כזה בלהקה כי זה לא פייר פייט, אנחנו הרבה יותר חזקות. ותתפלא דווקא בטורים בחו"ל מי שתופס את המקלחת במלון להכי הרבה זמן ונשאר שם שעות וצריך להסתדר הכי הרבה זמן זה 'ברונו', תמיד ובאופן קבוע".