מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"אני לא טופלס. אולי זה מה שרצית לראות". מאיה בוסקילה בקליפ "לראות אותך מאושר" | תמונת AVI: הנרי

מאיה בוסקילה מוציאה את הקליפ לשיר החדש שלה "לראות אותך מאושר", קליפ שניתן להגדיר אותו כמועמד לתואר "הקליפ הסקסי של השנה". בוסקילה בת ה-36, אמא לאחד, נראית בו חושנית ומלאת תשוקה יותר מהרבה שנחשבות לצעירות וחטובות ממנה.

-בוסקילה, סחתיין.
"אני בהחלט חושבת שהנרי עשה עבודה של חו"ל, לא בגלל שזו אני. קטונתי מלהבין איך הוא עשה את זה ביומיים, אין לי מושג, הוא פשוט לא ישן. חשוב להבהיר שהנרי לא רק כתב, הלחין, עיבד והפיק את השיר, אלא גם צילים וביים את הקליפ, הוא כזה מוכשר".

-את נראית שם במיטבך.
"אולי כי לראשונה אני שמה ממקום שאני מרגישה בשלה, ממקום של התבגרות מול דברים שעשיתי בעבר. מי שיצפה בקליפ יראה שפשוט נהנינו. היה לנו כיף. זו לא עבודה אפילו. הלכנו לבלות עם חברים טובים וזה מה שיצא".

-את באמת מוקפת שם בחבורה של צעירים.
"הם ניצבים, אבל מרוב שניהנו זה נראה אמיתי. אולי אני צריכה לעשות אודישנים למשחק, יכול להיות שזה מתאים לי. היו לי הצעות לשחק, וכשתגיע ההצעה שבאמת תגניב אותי אני אלך עליה".

-יש כמה "שוטים" בקליפ שבהם את נראית כאילו את טופלס.
"אולי זה נראה לך טופלס, כי רצית לראות אותי טופלס, אז זה מה שראית. כל עוד אני אמא אין סיכוי שאני אצטלם טופלס, אלא אם כן אעשה תמונה אמנותית עם לני, אבל אני בספק אם אבי יסכים. כל עוד אני לבושה אני בסדר עם זה".

-מה את מרגישה כשרואה את עצמך בקליפ? סקסית?
"אני שלמה עם הקליפ לחלוטין, עם כל שוט וכל סצנה. סקסית זה בעיני המתבונן. אני מרגישה שלמה ושכל אחד יתפרע בראש שלו לאן שהוא רוצה. אני מרגישה אישה שלמה ועושה רק דברים שאני שלמה איתם. מה שיראו מעבר זה יחמיא לי. אני אפילו אסמיק".

מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: mako)
"אני מרגישה בשלה" | תמונת AVI: mako
מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"יופי זה מבפנים החוצה" | תמונת AVI: הנרי

-יש דיבור שאת מהזמרות היותר סקסיות בישראל.
"תודה על המחמאה. אגב, זה לא קשור לגיל. זה קשור לאם טוב לך עם מי שאתה. טוב לי עם מי שאני - המוזיקה, הילד, האדם שאני, הטיפוס שאני, עם המינוסים ופלוסים. יופי זה מבפנים החוצה. בגיל צעיר יותר הייתי מרגישה פחות מוחמאת, כי לא הייתי שלמה עם עצמי בעצמי. בהמון מובנים. אבל בעיני יופי זה מהבפנים החוצה".

-איך הגעת למצב שאת שלמה עם עצמך? עברת טיפולים?
"נהייתי אמא וזה שינה המון דברים, גם בלי ששמתי לב. היתה לי תקופה של חרדות וטיפלתי בעצמי, כי אני אדם אחראי. לא ראיתי אותי מול העיניים, רציתי שללני שלי תהיה אמא מאושרת, כדי שהוא יהיה מאושר. מה שקורה עם השנים, לדעתי, זה שהתחסנתי מהמון דברים. הביקורות לא מעניינות אותי. אני אחרי חצי שעה שוכחת אותן. אני עושה את המוזיקה שאני אוהבת, בלי לחשוב או לכוון למקום ספציפי, שיהיה להיט, או טייטלים שלא מדברים אלי. יש בחיים שלי פחות טייטלים ויותר חיים אמיתיים. אני גרה בעיר ימים בנתניה, חזרתי לגור ליד המשפחה שלי. הגירושין עשו אותי מאושרת".

-ואחרי הגירושין, את בודדה?
"ממש לא. אני אדם של הרבה חברים טובים, לא אחד ולא שניים. החברים שלי הם הצלה של החיים, הם מאזנים אותי ויודעים להיות שם כשרע לי וכשטוב לי, שזה יותר חשוב אפילו. רובם המון שנים איתי. חלק מלהיות מאושר זה לעטוף את עצמך באנשים שמתאימים ולדעת שהן יהיו שם בשבילך".

מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"שכל אחד יתפרע בראש שלו לאן שהוא רוצה" | תמונת AVI: הנרי
מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"אולי אני צריכה לעשות אודישנים למשחק" | תמונת AVI: הנרי

-לא הוצאת אלבום כבר שש שנים, אבל שחררת 11 סינגלים. מה קורה?
"שש שנים? אתה בטוח?".

-כן, האחרון היה ב-2008, "שוברת שתיקה", שבו כתבת את רוב השירים ושרת רוק, עם לואי להב.
"וואו, נכון, עברו שש שנים. כשאני אומרת משהו, בגל המהות שלי ומי שאני, אז אין מה לעשות, דברים משתנים. אני בחיפוש במוזיקה ואמנות. קראתי את מה שכתבת, שהבטחתי אלבום עם שירים של רמי קלינשטיין וזה לא קרה. אני יכולה להבטיח המון דברים והם לא יקרו. מוזיקה זה דבר משתנה ודינאמי, ואני רק יכולה להבטיח הרבה מוזיקה ממני, כי אני לא הולכת לשום מקום ואין לי חורים. אני אוציא כל מה שנראה לי טוב, כל עוד אבי גואטה זורם איתי אני בסדר, אפילו עם 300 סינגלים. אני מקווה שייצא אלבום בחודשים הקרובים, אבל אני לא אבטיח מתי. כי הנה קיבלתי שיר מהנרי, ושיר מעוד מישהו ושיר ממני. היקום מחזיר אותי למשבצת הטבעית שלי. אני אמן שאוהב לתור ולחפש ולנבור עם עצמו בכל המקומות".

-את גם לא מחויבת לאף ז'אנר, מגוונת.
"נכון, ואני תמיד חוזרת לטעם או לניחוח של המקומות הראשוניים שלי, של 'סיפור מכור'. השיר הזה, החדש, החזיר אותי למקום הראשוני והתמים. יכול להיות בגלל שאין לי טעם מוזיקלי מאוד אחיד אני כל הזמן בחיפושים אולי זה לרעה, לא לטובה. אבל הנה, השיר הזה מקבל פידבקים אחרים לגמרי ממה שהוצאתי בשנה האחרונה. הוא שם, הוא מרגיש בית".

מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"אני מרגישה אישה שלמה ועושה רק דברים שאני שלמה איתם" | תמונת AVI: הנרי
מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"טוב לי עם מי שאני" | תמונת AVI: הנרי

-ואולי המותג שלך כ"מאיה בוסקילה", יותר חזק מהשירים שלך?
"אני לא מסכימה עם זה. הקהל שר איתי בהופעות את המילים של הפזמונים והבתים. כיף לחשוב שהמותג שלי קיים או חזק או שיבואו לראות אותי בהופעות גם כשאין לי להיט ברדיו, אבל השירים שלי לא פחות חזקים. ההופעה בזאפה שהיית בה, היא הוכחה שהשירים שלי חיים והבעטים. עברו הרבה שנים ועוד שרים אותם.

-איך היה לשחק בקליפ עם הדוגמן?
"שמו עומר טובי. זה נראה אמיתי, אתה רואה?. הוא רק שחקן שבא לקליפ, יצא לי לשחק עם בחור מקסים, היתה כימיה. הסברתי לו את הדברים, ההסבר היה משכנע והכל יצא מאוד אמין, אבל אין בינינו כלום. אני לא מחפשת שום זוגיות בחיים שלי כרגע, אין לי זמן לזה. אם וכאשר זה בטוח לא יהיה ילד בן 22, הסיפור הזה נגמר".

-איך בהופעות עם אייל גולן?
"כיף אמיתי, כיף גדול. אני נחשפת לקהל גדול שחלקו גם שלי ובחלקו קהל שלא מגיע להופעות שלי. אני שומעת ביקורות מכתבים, מאנשים, הודעות, בפייסבוק ובאינסטגרם. חשבנו שהחיבור יהיה מהמם כי אנחנו שני זמרים שמעריכים ואוהבים וחברים טובים. לא ידענו שיהיה כזה מוצלח ואנחנו מאוד שמחים על זה. נותנת שם הופעה של כמה שירים שלי, ממש חצי הופעה".

מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
" כל עוד אני אמא אין סיכוי שאני אצטלם טופלס" | תמונת AVI: הנרי
מאיה בוסקילה בקליפ לראות אותך מאושר (תמונת AVI: הנרי)
"אלא אם כן אעשה תמונה אמנותית עם לני" | תמונת AVI: הנרי

-מתי הוא יארח אותך לדואט?
"חשבנו על זה, רצינו בהתחלה, אבל לא מצאנו זמן לחזרות. או שזה יקרה בהופעות שלו בהאנגר, או שתראה אותנו יחד בקיסריה בקיץ. אני מאוד נהנית ומבחינתי להמשיך איתו לקיץ. יש מלא קהל, מקומות מכובדים, זמר ענק, אז בטח שכן, בשמחה, אם הוא יציע לי ברור שכן, אני מאוד נהנית לעבוד איתו".

-היו לך התלבטויות בגלל הפרשה?
"ממש לא. מבחינתי כשאמרו שחיזקתי את אייל לא חיזקתי אותו. תשמע, אני לא ממש מעורה בפרשה. אני אמא ולא קוראת רכילות. אז לא הייתי מעורה ולא מעניין אותי מה אומרים אנשים אחרים. ברגע שאייל יצא מהמקום של אשם, ברגע שהוא לא אשם וסגרו את התיק, אז הכל בסדר. אני לא עדר שעושה עליהום. אנחנו בכלל לא מדברים על הנושא, זה לא רלוונטי, זה רחוק. אני שם בשביל המוזיקה והקהל נטו. אייל זמר ענק שתמיד רציתי להופיע איתו. אז הפרשה זה לא רלוונטי, אני שם בשביל המוזיקה נטו".

_OBJ_OBJ