שירי מימון ראיון לחדשות 2
"בשירותים של מועדון אני עשיתי פיפי ולידי עמד מישהו ועשה קוק". שירי מיימון

שירי מימון הוציאה לאחרונה את אלבומה החדש "שלג בשרב" וכעת היא מקדמת אותו בראיון חושפני לעיתון "ידיעות אחרונות". בראיון מספרת מימון, בין היתר, על ההתמוטטות שעברה בגיל 28: "בארה"ב חטפתי את הכאפה. חלק התלהבו אבל לא היה להם מושג מה לעשות איתי. או שלא היה כסף להשקיע. גם גיל 28 שם זה כבר זקנה. הגיעה יום ההולדת שלי והתמוטטתי לגמרי. איזה עוצמות של כאב יצאו ממני. איזה בכי. התאבלתי על הקריירה העולמית שכנראה לא תהיה לי. במקביל הוצאתי אלבום בישראל ולא הבינו אותי פה. העזתי להגיד לעצמי שאול אני לא רוצה את זה וחזרתי לטיפול".

בהמשך מסבירה מימון את החרדתיות שלה: "אני מסתכלת על אחרים ומתחשמלת. למה היא עושה יותר כסף ממני? למה הוא יותר מצליח? כל דבר אצלי זה עוול. קונספירציה נגדי. מיד הייתי צריכה להילחם על המקום שלי, שיראו אותי. כשאנשים מסביב ברחו לסמים, אני ברחתי פנימה. לכן קוראים לי 'פולנייה'. אני אף פעם לא אהיה מרוצה".

"עכשיו אני מתחברת לשורשים מחדש. נהייתי ערסית"

שירי מימון, שמעון בוסקילה, קיסריה (צילום: שרון רביבו)
"הייתי דיווה, קונטרול פריק, שמעון לימד אותי לעשות שכונה". שירי מימון ושמעון בוסקילה | צילום: שרון רביבו

על החיבור עם שמעון בוסקילה מספרת שירי מימון לעיתון: "שמעון לימד אותי לשחרר. שנים היה תקוע לי מקל בתחת על הבמה. הייתי דיווה, קונטרול פריק, לא מצחיקה, אל תדברו איתי. זה מגננה מחוסר ביטון. שנאתי את זה ולא ידעתי איך להפסיק... אני יכולה להיראות סנובית, מתנשאת, ביץ', אבל אני דוגרית. תכל'ס אני פשוטה ואמיתית. הפאק הגדול שלי זה שאני רוצה לרצות ושיאהבו אותי, וכשאני לא מצליחה אני אומרת שזה על הזין שלי. הייתי במרדף לקבל אישורים ושנאתי את זה. עבדתי במה יחשבו עלי. אחרי שהתמוטטתי באירוויזיון למדתי בטיפול שעברתי לקבל את המצבים שבגללם פחדתי להתחרפן".

"שמעון הסביר לי מה זה 'לעשות שכונה'", ממשיכה מימון. "על הבמה משהו מהשכונתיות הכיפית שבי אבד. השתכנזתי. עכשיו אני מתחברת לשורשים מחדש. נהייתי ערסית".

"הוא עשה שורה, אני עשיתי פיפי. זה מזעזע"

שירי מימון חושפת בראיון ל"ידיעות אחרונות" גם את התסכול שלה מהיחס של התקשורת: "הפער בין היחס אלי בתקשורת וברחוב הוא מטורף. אני מרגישה שכל השנים גימדו אותי. זה חרא, וזה חרא בריבוע".

"זה בגלל שאני לא עושה שערוריות, לא במדורי רכילות. אני בזה לתל אביביות הבועתית המזויפת שמה שחשוב בה זה להיות מאגניבה. קשה לי מאוד עם אנשים שעפים על עצמם ועושים קוק בשירותים כל לילה ועושים אורגיות. זו תל אביב שהיא לא אני. אנשים שמתלהבים מקוק זה פאתט בעיני. נכנסתי לשירותים בבר לעשות פיפי ומישהו נדחף לתא כדי לעשות שורה. אמרתי לו 'טוב, אז תעמוד עם הגב'. הוא עשה שורה, אני עשיתי פיפי. זה מזעזע בעיניי. בתל אביב כולם עושים סמים ואורגיות והמוזיקה היא ברובה חרא. מוזיקה מזרחית ברובה, אם מוציאים את ישי לוי, זוהר ארגוב, בוסקילה ואייל גולן, היא חתיכת חרטא עם אורגנית".

"הסטלה שלי זה אלכוהול, לא מזמן השתכרתי והקאתי מול בעלי"

פתיחת סטודיו טלי פוואר שירי מימון ובעלה 2 (צילום: עודד קרני)
"היתה לי תקופה לפני יוני של שנה שכן חגגתי". שירי מימון ובעלה יוני רג'ואן | צילום: עודד קרני

בהמשך חושפת מימון בראיון לעיתון ממה כן היא אוהבת להתמסטל: "הסטלה שלי זה אלכוהול. יכולה לשתות בכמויות, יחסית. וויסקי, יין. לא מזמן השתכרתי והקאתי כמו ילדה, ועוד מול בעלי".

על תקופת ההוללות המינית שלה סיפרה שירי מימון: "תמיד אהבתי שאמרו עלי שאני לא זולה, אבל היתה לי תקופה לפני יוני (הבעל יוני רג'ואן) של שנה שכן חגגתי. יותר השתחררתי ונהניתי. כלומר, אף פעם לא הייתי שרמוטה, במובן החיובי כמובן, אחת שעושה מה שבא לי. היו סטוצים, אבל השתדלתי שלא יהיו קשורים לעבודה. לא יצאתי עם נגנים, כדי לא להפוך לדיבור של התעשייה. נהניתי מזה לגמרי: שאחרי סטוץ נכנסתי לדמות הגבר, של יאללה, תזמין לעצמך מונית וביי. כשהכרתי את יוני חשבתי שלא מיציתי את הרווקות, בסוף הוא כמעט זרק אותי. היום אני לא מבינה איך הוא לא משתגע, כי אני כל היום עם גברים. אבל הוא סומך עלי כי אני אמינה. אני הייתי משתגעת".

אין תמונה
"אמרתי לה: 'אני הכי אבוא לשיר לך בחתונה את ים של דמעות'". שירי מימון ונינט טייב בגמר בניצנים

על נינט טייב, היריבה המיתולוגית מ"כוכב נולד" לה הפסידה בגמר המפורסם בניצנים, אומרת שירי מימון בראיון ל"ידיעות אחרונות": "אני ונינט נמצאות בשני מקומות שונים. אין מקום להשוואה. אנחנו שונות לחלוטין". על האפשרות שהיא תשיר לנינט בחתונה היא מגיבה: "המשוגעת הזו אמרה את זה, אני אמרתי את זה בהומור. אמרתי לה: 'אני הכי אבוא לשיר לך בחתונה את ים של דמעות' והיא אמרה לגיא פינס שהצעתי לה ושהיא חושבת על זה בחיוב. אני לא מאמינה שזה יקרה, אבל הפסיכית הזאת הכניסה אותי לחתיכת פינה".

>> אייל גולן ב-dvd מקיסריה: "כשאת איתו", "נגעת לי בלב", ו"רק מתגעגע"