התוכנית "בחזרה לסוף עונת התפוזים" בהגשת יואב קוטנר מסיימת עונה בערוץ 24. בפרק האחרון מנסה קוטנר לאפיין את מצבו הנוכחי של הרוק הישראלי. בתוכנית מתארחים המוזיקאים דן תורן ושרון מולדאבי ושאול מזרחי, הבעלים והמנהל של מועדון הרוק "בארבי" בתל אביב.

בתשובה לשאלה בנושא אומר מזרחי לקוטנר: "מה שעשה את הקפיצה הגדולה אל המיינסטרים זו המוזיקה המזרחית. ברוק יש עליות וירידות, לצערי אין לנו ניצוצות. כוורת בפארק, החברים של נטאשה חזרו להופיע ומשינה - ואני לא מזלזל באף אחד מהם, אבל..."

קוטנר: "אבל אתה הרחבת את המועדון שלך, אתה מכניס להופעות יותר קהל, וכל שבוע מפוצץ בהופאעות של להקות צעירות.
שאול מזרחי: "עצור, נהיה לי חם, אני מתחיל להזיע פה. נכון ששטח המועגון גדל והיום הוא אלף ומאה מטר רבוע, אבל יש ימים ויש ימים. אתה לא כל הופעה פותח וילון, המקום הוא מודולרי. בהופעות של ברי ומשינה יהיה מלא וזה בסדר גמור. אבל ה'בארבי' הוא עדיין מקום מאיים. יש בו אופציה להרוויח כסף בהופעות של אלף איש, אבל המקום מאיים על לא מעט אמנים במדינת ישראל. בזמנים הטובים היינו מביאים 15-17 סולד-אאוטים, אבל לרוב האמנים היום, לצערי הרב, המקום הוא קצת גדול. השאיפה היא לחזור ולמלא אותו ללא 'תוכניות אירוח', שאמן מארח אמן.

"אין לי בעיה עם כוורת, משינה ונטאשה, אלא בעיה שלא מנסים להביא את הדור החדש קדימה. לצערי הדור החדש שנולד כמו אסף אבידן, או מאיה איזקוביץ' או 'דה איינג'לסי' שעושים דברים באנגלית - בסוף אין לה מה לעשות פה והם פורשים כנפיים. המדינה הזאת צרה מלהכיל את הדבר הזה. העורכים המוזיקליים אטומים לקלות שיש פה דור חדש שצריך להיפתח אליו".

 נינט: "ברגע שאתה מתפשר - זהו זה, זה מזויף"

מרואיינת נוספת בתוכנית היא נינט טייב, שמדברת מיינסטרים מול אותנטיות ביצירה: "השאלה היא איך מסתדר להיות בטלוויזיה המסחרית, במיינסטרים, וגם לעשות אמנות טובה. אני חושבת שזה יכול לקרות אם אתה לא מתפשר על האמנות שלך באמת. ברגע שאתה מתפשר - זהו זה, זה מזויף, זה לא אתה, עדיף שלא תהיה שם. ואם אתה בא למכור משהו שהוא לא אתה - אז אין שום טעם בשום דבר".

קוטנר: "מצד שני יש את הלחץ הזה של אנשים שמשקיעים בך ורוצים שתצליחי כדי לעשות עליך כסף".
נינט: "זה לא משנה, כי אני מבחינתי לא אעשה משהו... כל אחד אחר יכול להגיד את אותם דברים. אז מה מיוחד בזה שאני אגיד את זה, אם אני לא מאמינה בזה? אני חושבת שזה בדיוק העניין, ולמרות שזה לא פופולרי, אני בחיים לא חשבתי על 'עכשיו זה ימכור, עכשיו זה לא ימכור, איך אני עושה שזה ימכור, ואולי נשנה טיפה את הטעם כדי להתאים את זה לקהל - זה בעיני חרפה".

קוטנר: "הלכת על מוזיקה שהיא לא מיינסטרים, רוק ועוד באנגלית. זה מאוד אמיץ, אבל לא קצת מפחיד ללכת על משהו.. הרי כל אחד רוצה שיאהבו אותו".
נינט: "זה טוב שאני כבר לא בתחילת הדרך, כי הדיון לגביי ולגבי האותנטיות שלי הוא כל כך שחוק, וכבר כל כך... שאט דה פאק אפ! כאילו, או שתקשיבו או שלא תקשיבו. תפסיקו לזיין את השכל 'היא אמיתית היא לא אמיתית, די. אתם רוצים להקשיב למוזיקה הזו? סבבה. אתם לא רוצים? אחלה, אנשים אחרים יקשיבו לה. בארץ יש קהל לסוג מוזיקה הזה ואני מאמינה בזה בלב שלם. וזה לא מה שיגרום לי להחליט אם אני עושה את זה או לא. כי אני לא יכולה לעשות משהו אחר. אז אם אני לא עושה את זה עד הסוף - אז אני לא אעשה בכלל".

התוכנית "סוף עונת התפוזים" עם הפרק האחרון "סוף העולם" תשודר ביום חמישי 20.6 בשעה 22:00. "סוף עונת התפוזים" ב-23:00.