אייל גולן באשדוד (צילום: שרון רביבו)
אהבה בקיסריה. אייל גולן | צילום: שרון רביבו

חג האהבה היהודי ט"ו באב הוא הזדמנות מצוינת לצאת מהבית וליהנות מהופעות מרגשות באויר הרומנטי של ערבי הקיץ.

סוף השבוע

השנה יוצא החג ביום שני, והאירועים מתחילים כבר הערב (חמישי). בקיסריה יופיע מאור אדרי, לראשונה בקריירה שלו. בבריכת הסולטן יופיעו "הפרויקט של רביבו" ולהקת "אורפנד לנד" תשיק את אלבומה החדש ב"רידינג 3" בנמל תל אביב.

באמפי בית גוברין, שם מציינים "לילות של אהבה" יופיעו הערב (חמישי) דודו טסה ואהוד בנאי בשני מופעים בכרטיס אחד. במוצאי שבת יגיע לאמפי בבית גוברין אחד שמתמחה בשירי אהבה - אביב גפן, שיארח את שלומי שבן.

מי שאוהב את האהבה שלו בניחוח לטיני מוזמן בשישי הקרוב, להופעה האינטימית של חורחה דרקסלר במועדון בארבי בתל אביב. ערב אחרי זה, במוצאי שבת, יגיע הגל הלטיני להיכל נוקיה, שם תופיע גל קוסטה הברזילאית מלכת הבוסה נובה.

גם באמפי שוני יציינו "סוף שבוע של אהבה" עם הופעות של אברהם טל (הערב, חמישי), עברי לידר ומארינה מקסימיליאן בלומין (בשישי) ויהודית רביץ במופע שקיעה (במוצאי שבת).

בזאפה תל אביב יופיע הערב (חמישי) מלך הרגש בועז שרעבי. בשישי בערב יגיע, מרגש לא פחות, ארקדי דוכין, שיארח את שרון קידושין.

בתאטרון תמונע בתל אביב יופיעו בסוף השבוע: ה"דיוויד בואי שואו" (חמישי), להקת שממל (שישי) ובמוצאי שבת ישיק דני גלבוע את אלבומו החדש.

אייל גולן יופיע באמפי קיסריה במוצאי שבת, 20 ביולי, במופע שיפתח רשמית עבור הקהל שלו את אירועי החג.

שלמה ארצי בהופעה בפסטיבל בריזה (צילום: שרון רביבו)
אהבה בבית גוברין. שלמה ארצי | צילום: שרון רביבו

ערב ט"ו באב, ראשון, 21 ביולי

המנה העיקרית של ט"ו באב תגיע, כמובן, בערב החג

ברי סחרוף, דודו טסה ומוש בן ארי יחגגו אהבה ב"יערות מנשה" בערב החג (ראשון, 21.7). תחת הכותרת "Rock &Love" יתקיימו שלושה מופעים בכרטיס אחד, בהנחיית יואב קוטנר. השערים ייפתחו ב-17:00 וההופעות צפויות להימשך אל תוך הלילה. כרטיסים באיוונטים.

שלמה ארצי יעשה אהבה עם הקהל כמו שרק הוא יודע באמפי בית גוברין, בהופעה החותמת של הפסטיבל.

משה פרץ יעלה על פסגת תל חיריה וימשיך במסורת ההופעות, שהחלה שם בשנה שעברה, במופע מיוחד עם כל שירי האהבה הגדולים שלו. שלושה ימים אחר כך הוא מתחתן - אז שיהיה במזל טוב.

בזאפה תל אביב יופיע אברהם ל עם המופע "שושנה" וכל הלהיטים. בבארבי סיוון טלמור תעשה אהבה עם אפרת גוש, אותה תארח במופע "לונה פארק". רמי קלינשטיין יפציע עם המועצה שלו בזאפה הרצליה.מאיר בנאי יופיע "בשם האהבה" בזאפה ירושלים.

שלום חנוך, רוטבליט (צילום: רועי ברקוביץ')
לילות אהבה ביערות מנשה וראשון לציון. שלום חנוך | צילום: רועי ברקוביץ'

ט"ו באב, שני, 22 ביולי

שלום חנוך, שכולם גדלו על "ליל אהבה בצמח" שלו, יככב גם באירועי ט"ו באב בעיר ראשון לציון, שסוגרת ב-22 ביולי (שני) את חגיגות ה-130 באהבה., חנוך יארח את נינט טייב ודנה ברגר על במת רובע הבילויים החדש. אחריהם ירקיד די'גיי סהר זנגלביץ'. בגן המושבה יופיעו אתי אנקרי ובועז שרעבי שיארח את אילנית.בחוף הים של ראשל"צ תוקם  במת הסטנד-אפ של אמני מועדון הקומדי בר: דובדבני  וקובץ' יארחו את אמירם טובים ודניאל כהן , שחר חסון יארח את שאולי בדישי וצמד שיניים. עוד יופיעו להקת פרנקלין וירקיד קפטן הוק.

שלומי שבת יארח את יובל דיין על הבמה המוגבהת בתל חיריה, משם ישקיפו על חגיגות האהבה ברחבי גוש דן.

הזמרת והשחקנית מירב פלדמן בחרה להשיק את אלבום הבכורה שלה "הכל טוב" בהופעה שתתקיים בחג בבר האברקסס בתל אביב, שם תארח את אריק ברמן.

ממש באותו ערב ישירו להקת הילדים ה"קינדרלעך" אלבום חדש בהפקה מושקעת, בה יתארחו הזמרים אוהד משוקוביץ, ליפא שלמעצר , ישי לפידות ,יונתן שינפלד,  איציק דדיה, בן סנוף , שי אברמסון, ילד הפלא עוזיה צדוק והכנר דניאל אהביאל. זה יקרה באולמי ראסל רמת גן בשעה 19.00.

ארקדי דוכין וקידושין יופיעו בט"ו באב בזאפה הרצליה.

לכרטיסים במועדון בארבי; לכרטיסים בתמונע

לכרטיסים בזאפה ת"א, הרצליה, ירושלים, אמפי שוני ובית גוברין