השבוע, בפעם השניה, נזרק רימון לחצר ביתו של הזמר חיים משה ברחוב ירמיהו בשכונת מורשה ברמת השאון. כמו בפעם הראשונה שזה קרה, לפני מספר חודשים, טען משה בפני החוקרים כי אין לו שמץ של מושג מי אחראי על זריקת הרימון ומי מנסה להתנכל לו ומאילו סיבות.

בראיון שנתן חיים משה ל"אולפן שישי" בזריקת הרימון הראשונה שאל אותו הכתב מדוע הוא מחזיק כוס יין ביד משך שעות ארוכות ומשה פוצץ את הראיון, שלא שודר בסופו של דבר. בנוסף, הצטברו שמועות נוספות בזמן האחרון הנוגעות למשה.

דקלון: "יש כל מיני שמועות"

הזמר דקלון, קולגה שלו וחברו לשעבר ללהקת "צלילי הכרם", טוען כי שמע שמועות על הלוואות כאה ואחרות שנלקחו. משה מצידו טוען כי מצו הכלכלי איתן ומבוסס.

בינתיים אין למשטרה קצה חוט בפרשת זריקת הרימון הכפולה והיא בודקת מספר כיווני חקירה, בין היתר הסתבכויות עם השוק האפור, או סכסוך בינאישי.

פרץ את הדרך אל לב המיינסטרים

כוכבו של חיים משה דרך בשנות ה-80'. הוא קיבל את הזדמנות חייו כזמר צעיר עוד בסוף שנות ה-70', כאשר הזמר דקלון החליט לנסות את מזלו בחו"ל ומנהיג להקת "צלילי הכרם" משה בן-מוש החליט לקחת את משה הצעיר כסולן במקומו. כאשר חזר דקלון מחו"ל הופיעו שניהם יחד כסולנים.

עד שב-1982 החליט חיים משה לצאת לקריירת סולו. הוא פרץ כמעט מיד עם להיטי הענק "לינדה" ו"אהבת חיי" והפך כמעט בן-לילה לכוכב גדול, בין היתר אם שירים יפים כמו "תן לזמן ללכת". בהמשך הגיעו המנונים שכל ישראלי מכיר כמו "תודה", "נשבע" ו"התמונות שבאלבום".

"בגלל שאני מזרחי?"

בשנים האחרונות פינה משה את מרכז הבמה לכוכבי פופ ים-תיכוניים שהוא עצמו פרץ עבורם את הדרך, כמו אייל גולן, שרית חדד, ליאור נרקיס וקובי פרץ.

לפני כשנתיים הוציא משה אלבום חדש, שלא הפך לרב-מכר גדול, למרות שכלל לא מעט להיטים בנוסחה המוכרת. אז כעס על עיתון "ידיעות אחרונות" וטען שמתנכלים לו בגלל שהוא מזרחי. לאחרונה הוציא אלבום דואטים, שכולל ביצוע ל"נפרדנו כך" עם שלישיית "מה קשור".

 

>> קובי פרץ פגש ילדה לקויית ראייה, לקראת שבוע "ילדי וראייטי"