להקת "מופע הארנבות של דוקטור קספר" היתה פעם אחת הלהקות המצליחות ביותר בישראל. בשנה שעברה, אחרי שב-2004 חזרו להופעות והוציאו אלבום כפול בהופעה חיה, החליטו הקספרים לעשות עוד קאמבק, להקליט אלבום חדש ולצאת למופע.

"נראה לי שאנחנו הולכים לעשות פה משהו היסטורי", אמר סולן הלהקה אורן ברזילי בראיון בגלי צה"ל. "אני הולך לנגן עם ידיים רדומות לגמרי... הידיים שלי רדומות כבר שלושה ימים". אלא שזו היתה רק ההתחלה. כי גם האצבעות של ברזילי השתתקו, ואחר כך הרגליים, ואחר כך כל הגוף.

"הלכתי לרופא. עשיתי צילומים", משחזר ברזילי. "פסלנו אפשרויות כל שהן. הרגשתי שכל השרירים קורסים למטה. משם זה רק הידרדר". כך הפך אחד הילדים הפרועים של הרוק הישראלי למשותק לחלוטין, שכב חודשים בבית-חולים, והרופאים חששו לחייו.

גם השיקום לא היה קל. ברזילי ללמוד הכל מהתחלה. ללכת, לדבר ולהזיז את השרירים. גם להגיד את שם הלהקה הוא התקשה לעשות, אבל הוא המשיך להתמיד. מילה אחר מילה, צעד אחר צעד.

כמעט שנה עברה מאז השיתוק, "מופע הארנבות של ד"ר קספר" הכריזה על חזרה לפעילות, עם אלבום שכבר היה מוקלט והתחילה להוציא ממנו שירים חדשים, כמו "עולם שקט".

בימים אלה יוצא האלבום המלא "סוף לא טוב", כשברזילי והקספרים עולים שוב על הבמה, למופע רוקנ'רול משובח עם כל הלהיטים, מופע שמחזיר אותם לימי "רוקסן" העליזים.

"אני נורא מתרגש", אומר אורן ברזילי כשהוא מחובק על ידי חברי להקתו, רגע לפני שהם יוצאים לקהל. על הבמה זה כבר אותו אורן ברזילי של פעם: מנגן, שר וצורח: "תראו אותי, אני שמח סתם פתאום!".