האם גם בעונה הקרובה של "האח הגדול" יקדמו דיירים מתוך הבית את הקריירות של זמרים מחוצה לו? כולם זוכרים איך קידמה הדיירת מעיין חודדה את הקריירה של הזמר האהוב עליה תמיר גל, ואיך חזר ליאור פרחי לתודעה בעזרת סאבלימינל ובזכות יוסי בובליל והשיר "תיזהר ממנה".

גם הסיפור של "יסמין" של להקת הפיל הכחול - "השיר של אלין לוי", שגדל לממדים של מגה-להיט - כבר הפך לקלאסי. הגדילה לעשות מאיה בוסקילה, שבזמן ששהתה בבית האח הגדול השיר השלה "נשמתי", שהושמע ברמקולים רחבי הבית ומיד עם יציאתה ממנו יצא כסינגל.

דני סידס: "בעונה הקרובה זה יהיה מתוכנן"

"חמישה סרטים ו-22 אלבומים עשיתי", נזכר תמיר גל, "אבל אחרי שמעיין חודדה זמזמה כמה משפטיםמהשירים שלי במשך חודש הייתי מהבוקר עד הערב בכל תוכנית טלוויזיה אפשרית". "ככל שהתוכנית הצליחה יותר השיר הצליח יותר", אומר ליאור פרחי על "תיזהר ממנה" שפיזם יוסי בובליל בעונה הראשונה של "האח הגדול".

"אני בטוח שבעונה הקובה של 'האח הגדול' זה כבר יהיה יותר מתוכנן", אומר איש המוזיקה דני סידס. "אני משוכנע שמבין הדיירים שנכנסים ביום שבת לבית האח הגדול יהיו כאלה שאוהבים זמרים מסוימים וירצו מאוד לפםרגן להם. בסוף עוד יהיה הפלייליסט של האח הגדול. אני, אם הייתי נכנס לבית הייתי לוקח זמר שאני אוהב, לומד שיר שלו ושר אותו בבית".

>> הורידו לסלולרי את הטראק החדש של "האח הגדול"