"איך ידעתי שיצפאן אוהב אותי?", אומר אייל גולן בהומור האופייני לו, "כשנכנסתי לאוטו שלו - במערכת היה דיסק של ליאור נרקיס". כן, כשמדובר בשניים האלה לא ברור איפה נגמרת החזרה למופע החדש ומתחילות הבדיחות הפרטיות. במהלך החזרות המשותפות בהיכל נוקיה מתלבט גולן איך להציג את יצפאן, ובאילו תארים להשתמש. יצפאן אומר לו "תגיד אלי יצפאן, בלי שום מחמאות", וגולן עונה לו: "נראה לך שאני אחמיא לך?". בסוף הוא בוחר ב"עובד ניקיון בעיריית רחובות". קטעים איתו.

20 נגנים, זמרות ליווי, רקדניות ורקדנים

אייל גולן ואלי יצפאן יפתחו מחר את סדרת ההופעות המשותפות שלהם בהיכל נוקיה בתל אביב (13 ו- 15 במאי; 24 ו-26 ביוני) אחרי ארבעה חודשים של חזרות משותפות. השניים, שנחשבים למובילים בתחומם בעולם המוזיקה והבידור הישראלי יעלו לבמת ההיכל מלווים ב- 20 נגנים וזמרות ליווי, רקדניות ורקדנים.

המופע המשותף יכלול את להיטיו של אייל גולן כולל כמובן שירים מאלבומו החדש "דרך לחיים", מערכונים של יצפאן ממיטב הדמויות המוכרות והאהובות שלו, ומערכונים משולבים של שניהם, בהם יתנסה גולן לראשונה בהצחקת הקהל. עיקר המופע יתבסס על השירים של גולן, כשיצפאן יגיח לבמה אחת לחמישה שירים בערך, כדמות אחרת בכל פעם.

אייל גולן: "החיבור הזה מיוחד, אנשים הרימו גבה"

"אנשים הרימו גבה, אבל החיבור בינינו יביא להרבה הופעות", אומר אייל גולן. "אלי ואני חברים טובים כבר הרבה שנים, ובאחת החזרות לפסטיגל עלה הרעיון להופיע יחד בהזדמנות, וחשבנו שנכון יהיה לממש את הרעיון כבר בקיץ הקרוב.

"אחרי שנפגשנו וגיבשנו את הדברים החלטנו לעלות יחד על במת נוקיה ל-4 הופעות. ברור לי שאנחנו הולכים לעשות הרבה מאוד כיף על הבמה והקהל הולך ליהנות גם מהמוזיקה, גם מהמערכונים וגם מהדברים הנוספים שאנחנו מתכננים".

>> יום הסטודנט בירושלים התמלא באמנים מחו"ל; התבורי'ס הופיעו בקיסריה.