"אירלנד, תנו לי חמש נקודות, אני רוצה מקום ראשון, או שני או שלישי באירוויזיון". במילים אלה פנתה אמש דנה אינטרנשיונל לקהל הצופים באירלנד, שצפה בתוכנית האירוח הפופולרית "Saturday Night Show". אינטרנשיונל התארחה בתוכנית כקידום להשתתפותה בתחרות האירוויזיון שתתקיים בגרמניה במאי הקרוב, ובחצי הגמר השני שלה, שיערך ב-12 במאי, תייצג דנה את ישראל עם הלהיט "דינג דונג".

"אני יכולה להתחתן עם אבא שלך!"

כדרכה, נתה דנה הצגה מול המצלמות, והציעה לתת שתי סטירות לחי לצמד ההיפ הופ "Jedward", האחים התאומים בני ה-20, שמייצגים את אירלנד בתחרות. "הם הרבה יותר צעירים ממני, ואולי תוך כמה שנים הם ילמדו ממני כמה דברים, אתה יודע, לפי איך שהם נראים", הוסיפה.

המנחה אמר לדנה שהיא נראית נהדר, טוב יותר מאשר ה-1998, אז ניצחה באירוויזיון עם השיר "דיווה", ודנה הודתה לו הציעה שהם יאמצו יחד 7 ילדים כמו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ויגורו בדבלין. המנחה השיב: "אנחנו יכולים לגור אצל ההורים שלי, אני בטוח שהם יאהבו את הסיטואציה הזו". "אני יכולה להתחתן עם אבא שלך!", החזירה דנה בפאנץ'. בהמשך היא ביצעה את "דינג דונג" באולפן והקהל האירי הריע.

"התימנים מעדיפים שהבן שלהם יהיה רוצח, רק שלא יהיה הומו"

השיחה בין דנה אינטרנשיונל מנחה האירי הפכה גלויה ופתוחה על השינויים שעברה דנה בחיים והדעות הקדומות בחברה הישראלית ובקהילה שבה גדלה. "ישראל היא מדינה קשה, מדינה מורכבת, הכל", הסכימה דנה, שכזכור נולדה בשם ירון כהן.

בתשובה לשאלה על מוצאה התימני אמרה: "העדה התימנית היא קהילה סגורה מאוד, ומסורתית מאוד, ואני יכולה להגיד לך שאני לא מייצגת את העדה התימנית בשום צורה, כי הקיום שלי, אורח החיים שלי, המסר שאני מעבירה הם הפוכים".

"העדה התימנית הם צרי אופקים, הם לא ליברלים", המשיכה דנה. "צרי לי לומר זאת, אבל להורים תימנים, אם הבן שלהם הוא 'גיי', זו אחת הקללות הכי גדולות שיכולות להיות, הם מעדיפים שהוא יהיה רוצח או גנב מאשר יהיה הומו".

לצפייה בקטע המלא

>> הורים לילדים נכים: "נתבע את הפקת המופע של ג'סטין ביבר"