הזמרת והיוצרת נועה דויטש, יוצאת "כוכב נולד", הוציאה לאחרונה את אלבום הבכורה שלה "ביום שנולדתי", אלבום רוק-בלוז המבוסס ברובו על שירים שכתבה והלחינה, עם עיבודים והפקה מוזיקלית של אלון אוחנה. לרגל הוצאת האלבום הגיעה דויטש להתארח בתוכנית "מאמאלנד" של ערוץ 24, וביצעה את השיר "טריפו" שפותח את האלבום.

בראיון סיפרה על ההתרגשות העזה שאחזה בה במופע ההשקה לאלבום שנערך לא מזמן: "המקום היה מפוצץ, המוזיקה התחילה, עליתי לבמה, ראיתי את כולם, ופשוט אמרתי תודה לאלוהים", היא נזכרת. "אנשים הזיזו את התחת שלהם בשבילי, באו לשמוע אותי, שילמו כרטיס, חיכו להופעה.

על האלבום סיפרה דויטש: "עבדתי עם צרויה להב הענקית, יהודה פוליקר ניגן באחד השירים, גם אלונה דניאל. אנשים מקסימים. גם האחים שלי השתתפו באלבום, שניים מהם הייטקיסטים, והגשמתי להם חלום לכתוב שירים לאלבום".

על המפגש עם פוליקר הוסיפה: "עם יהודה פוליקר נפגשתי ב'כוכב נולד', נוצר בינינו קליק, זה היה ממש חזק. הוא אמר לי שאני מזכירה לו זמרת יוונייה משנות ה050' שיצאה מהארון בבום ועשתה סקנדל שם. הוא הזמין אותי אליו הביתה, הקלטנו את השיר 'הברירה' שכתב אחי. ויהודה אומר לי 'זה יהיה להיט'. אני אצל יהודה פוליקר בבית והוא אומר לי 'שלאגר'? כאילו אני, זה היה מטורף, אני עדיין בסוג של חלום".

אמה של נועה דויטש היא בוגרת קונסרבטוריון והאחים שלה מנגנים, אך היא עצמה לא למדה מוזיקה מעולם. "יום אחד חזרתי הביתה אחרי בית הספר, התיישבתי ליד הפסנתר והתחלתי לנגן משמיעה בלבד. מעולם לא למדתי מוזיקה ואני מנגנת. אנשים אים אלי עם תווים ואני לא יודעת איך לקרןא אותם, אבל אני מנגנת".

בת הזוג של נועה דויטש היא גם המנהלת האישית שלה. "הכרנו ב'כוכב נולד' כשהיא עדה כניצבת באולפני הרצליה", היא נזכרת. "לקחתי אותה כמנהלת אישית כי אנשים מהתעשייה אמרו לי שבשביל ללכת ולעשות את זה בצורה הכי טובה והכי נכונה, לקחת את האדם שאני הכי סומכת עליו והוא הכי מאמין בי ואני בו.

היא מנהלת אותי מהתחלה ועד הסוף, ולמרות שהיא לא באה מהמוזיקה היא עושה את זה כמו שצריך, בצורה מושלמת. אנחנו מתות אחת על השנייה, היא עושה הכל לטובתי ואני לפעמים רוצה להיכנס בה קצת. אם יש חיכוכים אז זה ממש בקטנות".

אין תמונה
"היא מאמינה בי". נועה דויטש והחברה

אין תמונה
"אנחנו מתות אחת על השניה". נועה דויטש והחברה

אין תמונה
"אנחנו כל הזמן יחד". נועה דויטש והחברה