אין תמונה
"רציתי להיות סקסית, אבל להשתעשע עם זה". ניקי מינאז' בצילומי הקליפ Only

ניקי מינאז' נמצאת לפני השלמת המהלך בו החלה לפני כארבע שנים - התקרבות למיינסטרים וכרטיס כניסה לשורה הראשונה של כוכבות הפופ בעולם. אלבומה החדש "The Pinkprint" ייצא ב-15 בדצמבר ויכלול את הלהיטים "Pills n Potions", "אנקונדה" ו-"Only", שלמרות קליפ-המילים ה"נאצי", עליו היא כבר התנצלה, החליטה מינאז' שלא לוותר על השיר ובימים אלה מצלמת לו קליפ חדש. בקליפ משתתפים דרייק וליל' וויין, שניים משלושת שותפיה לשיר יחד עם כריס בראון.

השיר הרביעי מהאלבום הוא "Bed Of Lies", שילוב בין בלדת פסנתר אותה שרה סקיילר גריי, לבין קטעי ראפ של מינאז'. את השיר חשפה מינאז' לראשונה בביצוע חי עם גריי בטקס פרסי אמ.ט.וי אירופה, אותו הנחתה. השבוע הוא יצא רשמית.

עוד ב-mako מוזיקה:

מדובר בשיר הכי אישי של מינאז' עד כה, והיא שרה בו על החבר שלה לשעבר: "אתה לא מסוגל לעולם ליצור קשר עין. כל מה שהשגת התבסס על הקשרים שלי. לא מאמינה שהייתי לבד בבית, ושקלתי לצרוך סמים עד רמת שימוש היתר. לא מוכנה יותר לשלם את המחיר. לא עוד לעבור קריעת ים סוף".

כאשר מוסיפים לארבעת אלה את "Bang Bang" עם אריאנה גראנדה וג'סי ג'יי, ואת הרמיקס ל-"Flawless" עם ביונסה, מבינים עד כמה מינאז' בת ה-31 חזקה השנה.

אין תמונה
אתה יהודי? תוכיח. מינאז' עם דרייק על סט הצילומים

במקביל הצטלמה מינאז' בהלבשה תחתונה (איך לא) למגזין "Complex", והעניקה ראיון אישי בו אמרה בין היתר שהיא רוצה להקים משפחה, אחרי שתוציא את האלבום החמישי שלה (החדש הוא רק השלישי): "אחרי החמישי אני ככל הנראה אלד תינוק. אני תוהה האם אהיה אחת מאותן נשים שמצליחות לאזן בין הילד לבין הקריירה. תמיד אמרתי שכאשר אלד תינוק, אני אתרכז רק בו. אני לא רוצה שהילדים שלי ירגישו שהם לא מקבלים ממני את כל תשומת הלב שהם צריכים. אז אני אומרת שאקח הפסקה מהקריירה, אבל נראה מה יהיה". מינאז', אגב, יוצאת בימים אלה עם במאי הקליפים אלכס לוקאס.

על האלבום החדש שלה אמרה: "הוא האישי ביותר שלי עד היום, ומדבר על המשפחה שלי, על אובדן, מוות ורגשות אשמה. אני נאבקת בהמון רגשות אשם. כשאת עובדת, ואת עסוקה ואת מצליחה, לא משנה מה תעשי, את מזניחה דברים אחרים, כמו לא להיות מסוגלת להגיע לסיום הלימודים של אחיך, יש דברים שאת מזניחה ואת מתייסרת על כך".

על השיר והקליפ "אנקונדה" שהרגיז רבים בגלל המיניות המוחצנת והסגידה לישבן, הוסיפה מינאז': "רציתי ליצור שיר שיחזק נשים עגלגלות. רציתי להיות סקסית, אבל להשתעשע עם זה". על תמונת הסינגל בחוטיני אמרה: "הפסקתי להצטלם כך כי רציתי להוכיח את עצמי, רציתי שיקחו אותי ברצינות. הייתי צריכה שיעריכו את האמנות שלי. כבר הוכחתי שאני זמרת (MC), אני כותבת, אני דבר אמיתי, אז אם אני רוצה להצטלם בסקסיות, אני יכולה".

אין תמונה
גם ליל וויין מצטרף לחגיגה
אין תמונה
"מעולם לא שכבתי עם וויין, מעולם לא שכבתי עם דרייק"