לירן דנינו, בוגר העונה השביעית של "כוכב נולד", הוציא כעת את אלבום הבכורה שלו, הקרוי על שמו וכולל כמה להיטים כמו "ללכת" ו"עדיין ריק". "יש עכשיו תחושה של שחרור, אחרי שסיימנו לעבוד קשה על האלבום, במקביל לשירות שלי בצבא", אומר דנינו, "וחוץ מזה ההרגשה מצוינת. בחודש הבא מתחילה עונת ההופעות אז עכשיו יש קצת חופש, וזהו, כיף".

אוחובסקי: איפה אתה משרת? איפה אתה גר?
"אני משרת במודיעין, אבל לא יודע אם מותר לי לדבר על זה. כרגע אני גר בפתח תקווה ובעוד חודש וחצי אני עובר לתל אביב, לנסות קצת את העיר הגדולה, כמובן שלכל מקום יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו".

אוחובסקי: יש באלבום שירים שיצרת. איך אתה כותב שירים? כמה את כותב?
"לא 300-40 אבל יותר ממה שיש באלבום והם עברו סלקציה. יש באלבום כמה שירים שכתבתי עם אחרים בשיתופי פעולה וכל שיר יש לו את הסיפור שלו. השירים באים לי בלילה מתוך נגינה. עכשיו אני קצת פחות מתעסק בזה".

"אני הבאתי את נתן גושן ל'טדי הפקות"

אוחובסקי: אלירז, מתי תכתוב שיר ללירן?
אלירז: "הוא הוציא עכשיו אלבום משלו, הכל בסדר".
לירן: "הוא התלבש על אדיר גץ, ואדיר גץ טוב".
אוחובסקי: "אתם מאותה עונה? לא?".
לירן: "גם בפעם שעברה הוא שאל אותי את אותה שאלה, הוא חושב שאני מעונה 8...".
אוחובסקי: "בגילי אני כבר לא זוכר כל אחד מאיזה עונה הוא, מאז שהפסקתי כל העונות התערבבו לי, אבל אני זוכר שהייתי מקום רביעי".

אלירז: אתה לא קנאי לחומרים שלך, שרק אתה תכתוב לעצמך.
לירן: "אני לא מאמין בזה, לא חושב שרק אני צריך לכתוב לעצמי ורק להיות עם עצמי, אני פתוח לדברים אחרים, שיישמעו גם אחרת".

אלירז: "מה טיב היחסים עם נתן גושן?
לירן: "הוא כתב את השיר הראשון שהוצאתי, 'עדיין ריק'. קודם כל אנחנו חברים. אני הבאתי אותו איתי ל'טדי הפקות' ומשם הם הכירו אותו. התגלגלו העניינים ככה שהוא חתם שם בדיוק כשאני עזבתי וכל אחד הלך לדרכו. בגדול אנחנו חברים והכל בסדר".

"היתה לי חברה שנתיים וחצי וזה היה און אנד אוף, בסוף נפרדנו"

אלירז: יש שאלה מהבית - אם יש לך חברה?
לירן: "היתה לי חברה שנתיים וחצי וזה היה און אנד אוף, בסוף נפרדנו".

אלירז: כי נהיית כוכב.
לירן: (צוחק) זה לא העניין, אבל זה משהו שמאוד קשה לחיות איתו. כל המסביב מאוד משפיע. זה לא הסינוור. זה כל הקטע שקשה לשמור על יחסים תקינים כשאתה מוכר ומפורסם וזה לא קל".

אחובסקי: שבר לה את הלב או היא לך? כי זה יוצר אחלה שירים.
לירן: "ספר לי על זה. לא, לא שברנו את הלב אחד לשניה. אולי אני אשב על זה היום בערב".

"אני לא יודע אם אעשה חפלות, אבל אין לזה חוקים"

אלירז וגל: ספר על ההופעה שלך.
לירן: "אני מופיע עם שלושה נגנים, שר שירים מהאלבום ועוד קאברים, למשל 'אלף כבאים', משהו ככה מחרע. זה כיף וזה קונספט חדש של הופעה עד היום הופעתי עם חלק מהשירים, והיום אני מופיע עם 14. היתה לי הופעת הרצה כדי להרגיש איך זה זאפה והייתי בשוק. אתה מופיע מול אנשים והם יושבים לך מול הפנים ובוחנים אותך, וזה לא 'יאללה בבאללה' כמו בהופעות קודמות שהיו לי".

אלירז: הקול שלך מערבב מזרח ומערב, נשמע אותך מתמזרח קצת?
לירן: "לא אכפת לי, פעם אעשה כזה דבר ופעם אחר. אין לזה חוקים ואני לא רוצה להתקבע על משהו. אני לא יודע אם אעשה חפלות, אבל צריך לעשות דברים בהדרגה. כשהוצאתי את 'עדיין ריק' והוא ממש הצליח אמרתי אולי אני אעשה אותו דבר, וגם 'ללכת' היה שיר טוב וככה הבנתי ששיר טוב עושה את שלו והתחלתי להרשות לעצמי לסלסל יותר בשירים אחרים".

>> 11 סינגלים ששווים האזנה: ג'וש, שילה פרבר, רם אוריון, שגיא צורף ועוד