לי גאון פרומו (צילום: איתמר אהרוני)
אלף טיפות. לי גאון | צילום: איתמר אהרוני

הזמרת והיוצרת לי גאון מוציאה את אלבום הבכורה "הכל שקוף", הכולל את שלושת הסינגלים: שיר הנושא "הכל שקוף", "אתה לא יודע" ו"בוא איתי ליער" - דואט עם פיטר רוט. גאון עצמה אחראית על המילים והלחנים. את העיבודים וההפקה המוזיקלית עשו אודי שמחון וערן וייץ.

אלף העותקים הראשונים מהאלבום של לי גאון יוצאים עם 1000 עטיפות שונות. כל עטיפה ממסופרת וחד פעמית. התמונות שעל העטיפה יודפסו על גבי שקף שיהיה חלק מחוברת האלבום. האלבום ניתן לרכישה באתר של לי גאון. (ובחנויות). הקונה יכול לבחור את העטיפה המועדפת עליו, וזו תהיה שלו בבלעדיות ולא תוכל להירכש על ידי מישהו אחר. לאחר שאלף העטיפות והאלבומים הראשונים ייקנו, והחל מהאלבום ה-1001, הוא יצא במהדורה אחידה עם העטיפה ה-1001 שנבחרה מראש.1001 תמונות העטיפה נאספו מרגעים והשראות שצולמו במהלך העבודה על האלבום.

לי גאון: "אריזה אישית לשירים שיצאו מהלב"

"'הכל שקוף' הוא אלבום של שירים אישים, על חוויות ורגעים מנקודת המבט שלי", אומרת גאון. "עבורי, שיר הוא ניסיון להעביר עולם ומלואו בשלוש וחצי דקות, וכל זוג אוזניים - קהל שלם. לכן החלטתי להוציא את המהדורה הראשונה של האלבום, כשלכל עותק עטיפה אחת ויחידה, אריזה אישית לשירים שיצאו מהלב. כל הפרויקט המורכב והמיוחד הזה ייארז במרכז התעסוקה "בית אקשטיין" ברמלה במסגרת מיזם חברתי משותף לקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות".

לי גאון תארח את דני רובס, פיטר רוט ואלון עדר בהופעת ההשקה החגיגית לאלבומה "הכל שקוף", שתתקיים ביום רביעי, 14/12, בתיאטרון תמונע בשעה 22:00.

>> השיר החדש של מירי מסיקה הוא קאבר