דני סנדרסון הוציא לפני כשבוע את אלבומו החדש "לא יפריד דבר", ומחר, יום שישי, יגיע לתוכנית "כל ההתחלות" של אלי לפיד המשודרת ברשת ג', לתוכנית בת שעתיים, בה יספר על הקריירה שלו ויושמעו שירים וקטעים נדירים.

דני סנדרסון מספר בתוכנית על ילדותו בארץ בשנות החמישים עד גיל 10, ובשנות השישים בניו יורק עד גיל 18, עת חזר לישראל כדי להתגייס ללהקת הנח"ל. הוא ניגן בגיטרה חשמלית בלהיטי הלהקה כמו "בשמלה אדומה", "שלווה", "בהיאחזות הנח"ל בסיני" וכמובן "שיר לשלום", כשלצדו מנגנים אלון אולארצ'יק בבאס, ומאיר פניגשטיין בתופים. בלהקה היו חברים, כזכור, גם גידי גוב ואפרים שמיר, וחמישתם יחד היוו את הבסיס ללהקת "כוורת".

בתקופת השירות בלהקה הצבאית הופיע סנדרסון בלהקת "השניצלים" יחד עם אלי מגן בבס ושירה, ודייויד שאנן בתופים. יחד ביצעו שירים של ג'ימי הנדריקס, "קצפת" ועוד. בתוכנית יושמע בהשמעת בכורה ברדיו ביצוע שלהם לקטע של "קצפת".

פרסומת לשטיחים ודואט עם נינט

ב- 1972 הקליט סנדרסון שני שירים באנגלית שיצאו על גבי תקליטון. אחד מהם "Like To Tag Along",יושמע בתוכנית. מנגינת הקטע שימשה בהופעות של כוורת לקטע "איזה ראיון", שהקדים את מערכון ה"ותיק" של גידי גוב (אניית המעפילים).

סנדרסון כתב באותה תקופה מיני אופרות בשם "הילד מברזיל", "סיפורי פוגי" ו"המסדרון המוצף", שכללו שירים שמאוחר יותר בוצעו על ידי להקת "כוורת", שכזכור זכתה בהמשך להצלחה עצומה - להקת השנה במשך שלוש שנים רצופות, שירי השנה "(המגפיים של ברוך" ב-73, "נתתי לה חיי" ב-74 ו"גולית" ב-75).

לפרנסתו כתב סנדרסון בשנות ה-70' פירסומת לחנות "יוסף מלך השטיחים". הפירסומת הושרה בזמנו על ידי עודד בן חור. בתוכנית ייושמע לראשונה הביצוע של סנדרסון.

אחרי להקות "גזוז" ו"דודה" פתח סנדרסון ב-82' בקריירת סולו עם להיטים כמו "פיקששתי", "הגלשן" ו"מה הדאווין שלך", "אצל הדודה והדוד, "הלא נודע" ועוד רבים. להיטו הגדול ביותר מתקופה זו הוא "זה הכל בשבילך (דון קישוט)", שבמקור בוצע בדואט עם מזי כהן. בתוכנית יושמע ביצוע נדיר של סנדרסון עם נינט טייב.

דני סנדרסון ב"כל ההתחלות" עם אלי לפיד, בשישי, 4 בדצמבר, 17:00-19:00 ברשת ג', במסגרת "סוף שבוע דני סנדרסון" בתחנה.