המפיק והדיג'יי הישראלי-בינלאומי סקאזי הגיע לאולפן התוכנית "מאמאלנד" בערוץ 24 עם אי.פי. חדש באורך 45 דקות שהוציא בימים אלה, וניתן בחינם למעריצים דרך "Sound Cloud".

סקאזי, ששמו בתעודת הזהות הוא אשר סוויסה, ירושלמי במקור, אמר שהוא מרגיש בבית ליד בעלת תשובה, שכן אימו, פולט, גם היא חוזרת בתשובה. "אמא שלי אישה מאוד דתיה, ששומרת מצוות והכל, אבל היא אוהבת את הגישה שלי לחיים", אומר סקאזי, ומוסיף: "ואני הכי אוהב את הגישה שלה, כי היא בחיים לא תגיד לי לחזור בתשובה, היא בחיים לא תגיד 'למה אתה לא'. אני מגיע ביום שישי בערב, אני הכי חילוני, ואני עושה קידוש. כי היא לא מהסגורים. גם אחותי חזרה בתשובה".

אמא של סקאזי (צילום:  Photo by Flash90)
"היא לא אומרת לי לחזור בתשובה". סקאזי ואימו | צילום: Photo by Flash90

-הן שואלות אותך על החיים האישיים?
"הן מעודכנות. הייתי בזוגיות עם אווה עד לפני שלושה חודשים בערך. שם זה נגמר, ויש זוגיות חדשה. סתיו, בת 25, חברה שלי היום, בת 25. אני מבסוט אש. יש לי אהבה חדשה, סטודנטית למשפטים שנה רביעית, יש הרבה תוכן בחיים. אמרו לה 'מה סקאזי?' אבל עברתי שינוי. ואני שם זין על מה שאומרים עלי. אני כבר בן 38 וברור שבא לי להתמסד ולהקים משפחה".

בניגוד לתדמית הפרועה יצאה לו ולז'אנר הטראנס בכלל, מספר סקאזי שהופיע לאחרונה במסיבת פול-מון אבל לא נגע בסמים. "הסם שלי הוא מיץ עשב חיטה שאני סוחט ושותה בבוקר, עם אצות כחולות".

ההופעה הגדולה ביותר שצפויה לו בהמשך השנה תהיה בפסטיבל המפורסם "TomorrowLand". "זה פסטיבל של 140 אלף איש, ואני אהיה הישראלי היחידי שם. הופעתי כבר בפסטיבל שהיו מולי בבמה 80 אלף איש, ועוד מיליונים צפו בטלוויזיה".

"'מחוברים' היתה הטיפול הפסיכולוגי שפחדתי לעשות"

עם כל הניסיון שלו, גם לסקאזי קורות לפעמים פאדיחות: "הופעתי במקסיקו מול עשרת אלפים איש ופתאום היה לי 'בלאק', המוזיקה נעצרה לי, כי היתה שם נפילת חשמל. הקהל התחיל להתעצבן, אז אני והשותף שלי עמדנו וחילקנו להם דיסקים, כאילו זה חלק מההופעה, ומשכנו זמן עד שהחשמל חזר".

על השתתפותו בסדרת הדוקו-ריאליטי "מחוברים" אומר סקאזי: "למדתי להיות בן אדם הרבה יותר טוב. הרבה אנשים הגיבו באנטי על מה שאמרתי שם, אבל אני שלם עם הכל. כי אמרתי את האמת שלי בפנים, והרבה אנשים מפחדים מהאמת. שנית, התחברתי למשפחה שלי בצורה מטורפת, דפקתי את האקזיט הכי רציני, כי חיברתי את המשפחה שלי יחד, קיבלתי את כל התשובות לשאלות שרציתי. הסדרה היתה מבחינתי הטיפול הפסיכולוגי שפחדתי לעשות".