הזמר שימי תבורי, מחבריה הטובים של מרגלית צנעני, אומר הערב על הארכת מעצרה: "ההיתדרדרות היא שהיא קיבלה עכשיו 6 ימים. בואו נחכה ונראה מה קורה. אני לא מאמין על מרגול. אני מכיר אותה ארבעים שנה, עוד מאז שהיתה זמרת חתונות, ולא שאני אוכל אצלה כל בוקר ג'חנון, אבל אנחנו חברים טובים. היא בחורה מקסימה, ישרה, טובה, זמרת נהדרת, וקשה לי להאמין. בגלל שזו מרגול והיא מפורסמת אז יש חגיגה בתקשורת.

"אין שום דבר בעולם התחתון שמטריד את עולם הבידור, שה הכל בולשיט", ממשיך תבורי. "המשטרה אומרת כדי להרוויח ימים (במעצר). אני זכיתי ב-77' במקום הראשון בפסטיבל הזמר המזרחי, ואחר כך פרסמו שנעצרתי על גניבת רכוש - שישה זוגות מגפיים, ואני זוכר טוב כי הייתי בדיוק באותו מצב שלה. תשעה ימים הייתי עצור והתקשורת חגיגה ובסוף לא יצא מזה שום דבר. השופט הוציא אותי מהמעצר להופעה וחזרתי למעצר והתקשורת חגגה".

"מרגול תהיה בנווה תרצה ויצחיקו אותה קצת"

"אני מאמין שהיה משהו. אני בעד המשטרה, אני בעד החוק, ואם כולם היו הולכים לפי החוק בעולם היה נראה אחרת. אבל החגיגה הזו היא בגלל שזו מרגלית צנעני".

"אני לא מאמין שהעולם התחתון מעורב", ממשיך תבורי. "אני הופעתי שנים במועדון ה'פלקה' שהיה שייך למשפחת אלפרון ותמיד שילמו לי בזמן ולא רצו שום דבר בלי כסף. אני לא כל כך מאמין בזה. תראה, הכל יכול לקרות. יכול לקרות פה ושם דברים למיניהם, אבל אני לא מאמין שהם נכנסו לשוק. לי זה לא קרה דברים כאלה".

"זה יעבור לה", אומר תבורי על צנעני. "היא תהיה קצת בנווה תרצה, יצחיקו אותה שמה, יעשו לה טוב, הימים יעברו. ובטח עוד שנה שנתיים.. אנשים שוכחים, בסך הכל יש קצת חגיגה".

יהודה קיסר: "אני המום, לא יודע אם זה נכון"

הגיטריסט יהודה קיסר הכיר את מרגול עוד מימי תחילת הקריירה שלה, וסייע לה להוציא את אלבומה הראשון. היום הוא אומר: "הכרתי את מרגול כשהיא היתה שרה בלהקות, שרה סול באנגלית. אמרתי לה: 'את זמרת עם צבע קול כל כך נדיר, את חייבת להקליט איזה שיר מזרחי'. נפגשנו והקלטנו את השיר 'נערי שובה אלי', והפריצה שלה היתה ענקית".

"אני לא יודע מה קרה למרגול. אני המום לשמוע את מה שאני שומע. היא אישה מאוד חזקה שהגיעה לפסגה שבפסגה. היא אישה מאוד תומכת, שעזרה לי המון. אני מוכן לתמוך בה, ברגעים הקשים האלה לעשות את כל מה שאפשר, וזהו. אני המום מהפרשה, לא יודע אם זה נכון או לא נכון, אני מקווה מאוד שזה לא נכון והכל בסדר, והיא תחזור להופיע על הבמות ונראה אותה גדולה כמו תמיד".

"מרגול עזרה לי ותמכה בי נפשית וגם קצת כלכלית"

"אני רוצה להגיד משהו חשוב - אני זוכר את הפריצה שלה, כשהיא עשתה מהומה במדינה עם השיר 'נערי שובה אלי', כשהופיע איתו אצל רבקה מיכאלי בטלוויזיה וזעזעה את המדינה. הפרשה הזו מזכירה לי את אותו זעזוע, אבל בצורה אחרת. שני המקרים גרמו לי להתרגשות. אני מקווה מאוד שמה שאמרו עליה לא נכון".

"אני לא יודע על הקשר בין העולם התחתון לעולם הבידור. אני לא מכיר עבריינים שקשורים לעולם הבידור. לא שמעתי על דבר כזה. אני נגן שמגיע לנגן. אני לא זמר שאיזה אמרגן מייצג אותו. אני רק בא לנגן. כיום אני כמעט ולא מופיע. מצבי היה לא טוב, אבל הוא משתפר. מרגול עזרה לי ותמכה בי נפשית וגם קצת כלכלית ותודה לה".

"אני לא יודע באיזה בור מרגול נמצאת, רק שמעתי על מה עצרו אותה ואני מקווה מאוד שזה לא כך. הלוואי והכל יסתדר".