אביבית בר-זוהר והזמר עדיאל הגיעו להתארח באולפן "מאמאלנד" של ערוץ 24 עם הדואט "חביבי", הקאבר שלהם ללהיט של פיטבול ואחמד שאווקי. הקליפ החושפני בו נשארת אביבית בחזיה בלבד הדאיג מאוד את אשתו של עדיאל, שבאה מבית דתי, וכבר בתחילת הראיון עדיאל נדרש לסוגיה: "אשתי חיכתה לי בבית עם נבוט. סתם, לא בצחוק. האמת הוא שאשתי מאוד מפרגנת, ואביבי ואני מכירים שנים". אביבית הוסיפה: "אשתו מקסימה".

עוד דואט בדרך

על השיר סיפר עדיאל: "מדובר בלהיט שנוצר על ידי שבעה אנשים, ולכן קשה היה להשיג את הזכויות בשבילו. בכזה קושי עוד לא נתקלתי. אני עשר שנים בתחום, יש לי אלבום מוכן עם שירים, ואני יודע שקשה ליצור שיר כזה בעצמך, לכן רכשנו את הזכויות עליו. את המילים אביבית כתבה עם גלעד מסאמי".

"הרבה זמרים פנו אלי שאשתתף בקליפים שלהם, אבל אני מכירה את עדיאל ואת המשפחה שלו שנים, הרבה לפני שהתפרסמתי", אומרת בר-זוהר. "אני מאמינה בעדיאל. יש לו קול מטורף שאין להרבה זמרים בארץ. בהמשך יש לנו עוד דואט ושם הוא בכלל מפציץ".

בהמשך השניים מתכננים להעלות "מופע פריצה" עם השיר, שאיתו "יפרצו" למסיבות ומועדונים תוך כדי האירוע ויעשו שמח לבליינים. אחר כך הם עומדים להוציא את הדואט השני.

אביבית: "גברים עומדים אצלי בתור"

תוך כדי השיחה באולפן התוודה עדיאל בפני מיכל אמדורסקי על כך שהוא אוהב דואט ישן שלה עם הזמר לידור יוספי. "אני מעריץ אותך מהדואט הזה", אמר עדיאל לאמדורסקי ושר איתה.

עדיאל גם הביא לאולפן קטע ודיאו שבו ביתו בת השנתיים שרה את השיר "חביבי". "כל שיר שאני עושה אני בא לבת שלי תהל, לוקח אותה בבוקר למעון, ומשמיע לה את השיר. זה האהבה שלי. אם אני לא רואה אותה יום אחד כי אני בהופעה אני מחבק אותה חזק".

"זה עושה לי חזק לבת", אומרת אביבית בר-זוהר. "אני כרגע נפרדתי מהזוגיות שלי, ויש רשימות המתנה. הם כבר באים אלי ישר. אני לא צריכה לחפש. איזה גבר אני מחפשת? אני מחפשת מישהו שיכבוש אותי במבט, משהו שאני אדע שזה זה. אני מחפשת נסיך על סוס לבן, כמו כולן. כולנו נסיכות וכולנו מחפשות נסיך על סוס לבן, גבר שידאג לנו ויפנק אותנו".

>> חזי להב עם אייל גולן ומיילי סיירוס בקליפ המצויר "מחר"